لپ تاپ استوک

Dell presicion 5520

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مشخصات فنی
برند
Dell
مدل
Presicion 5520
پردازنده
Intel i7-6820HQ
نوع حافظه رم
DDR4
ظرفیت حافظه رم
16GB
نوع حافظه داخلی
SSD
ظرفیت حافظه داخلی
1TB
نوع پردازنده گرافیکی
NVIDIA QUADRO M2000M
ظرفیت پردازنده گرافیکی
4GB 128 bit
صفحه نمایش
15.6 اینچی
رزولیشن تصویر
1920x1080
پورت ها
Type-C
دارد
HDMI
دارد
USB3.1
دو عدد
SD CARD
1دارد
JAK 3.5mm
دارد
نقد و بررسی


نقد و بررسی لپ تاپ Dell presicion 5520


لپ‌تاپ Dell Precision 5520 یک مدل از سری لپ‌تاپ‌های کاری و قدرتمند دل می‌باشد. این مدل از لپ‌تاپ‌ها به خصوص برای کاربرانی طراحی شده که نیاز به عملکرد بالا، صفحه‌نمایش با کیفیت و قدرت پردازش گرافیکی دارند.

امکان جدا کردن و تعویض قاب پشت صفحه نمایش در تعدادی از مدل‌های گذشته نیز وجود داشت ولی این کار در لپ تاپ دل پریسیژن 5520 بسیار راحت‌تر و توسط کلیدی که در قسمت پشتی صفحه نمایش قرار دارد انجام می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد که لپ تاپ خود را به هر رنگ و یا طرحی که تمایل داشته باشید، مزین کنند.

کیفیت ساخت و استحکام 5520 نسبت به مدل‌های گذشته خانواده presicion، افزایش چشمگیری داشته است. لولاهای صفحه نمایش برای استحکام بیشتر، کمی تغییر کرده‌اند و باعث شده که 5520 کمی ضخیم‌تر از مدل‌های قبلی به نظر برسد. لبه‌ها انحنای زیادی دارند و کاملا گرد هستند که این امر حمل و نقل و جابجا کردن دستگاه را آسان می‌کند.  لب تاپ های استوک دل سری 5520 را به یک روکش فلزی مانند، مجهز کرده است که می‌توان آن را در محیط‌های اطراف کیبورد، تاچ پد و قاب پشتی مشاهده کرد.

صفحه نمایش presicion 5520

presicion 5520  از صفحه نماش 15.6 اینچی با پنل IPS استفاده میکند. دقت این صفحه نمایش 1080*1920پیکسل است که برای لپ تاپ های 15.6 اینچی یک رزولوشن استاندارد محسوب میشود. این صفحه نمایش کیفیت خوبی ارائه میدهد و روشنایی آن رضایت بخش است.

لپتاپ استوک Dell Presicion 5520

بلندگوی Dell 5520

در قسمت پایینی جلو ی لپتاپ استوک دو بلندگوی استریو قرار دارند که به تکنولوژی WAVES مجهز هستند و صدای عالی تولید میکنند.

پورت هایDell presicion 5520

از لحاظ پورت این لپتاپ کارکرده بسیار کامل است.روی این لپتاپ چهار پورت USB3.0 قرار داده است که یک نقطه قوت برای لپتاپ های دست دوم حساپ میشود.علاوه برا این پورت ها پورت های  , HDMI , ETHERNET ,کارت خوان SD و ورودی و خروجی صدا قرار دارد.

لپ تاپ استوک Dell Presicion 5520

کیبورد و تاچ پد  5520

مهندسین دل دقت زیادی را برای طراحی و ساخت کیبورد این لپتاپ استفاده کرده اند چون بسیار نرم و روان و در کنار کارایی بالا زیبایی زیادی را به لپتاپ دل پریسیژن 5520میدهد. کیبورد این لپتاپ بی صدا بوده و مناسب تایپیست ها یا برنامه نویسان است که با کیبورد دستگاه بیشتر تعامل دارند. کیبورد این دستگاه طوری طراحی شده که هنگام کارکردن با آن به هیچ وجه احساس خستگی نمیکنید و کار با آن نیز راحت است.

تاچ پد این دستگاه در قسمت پایینی کیبورد قرار دارد و تا الان توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. کارایی بالای آن تاچ پد نیز یکی دیگر از نقاط قوت لپ تاپ استوک دل است.

 

 

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi