لپ تاپ استوک

Dell presicion 7510

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مشخصات فنی
پردازنده
Intel Core i7 (نسل ششم) 6820HQ / 2.7 گیگاهرتز
نوع پردازنده
Core i7
شماره پردازنده
i7-6820HQ
نسل
6
سازنده
اینتل
تعداد هسته ها
چهار هسته ای
حافظه پنهان
8 مگابایت
نوع چیپست
CM236 Express
کیفیت تصویر
1080 1920 1920 (Full HD)
ویژگی های مانیتور
طیف رنگی 45٪ ، ضد نور
ظرفیت
500 گیگابایت
پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quadro M1000M
صدا
بلندگوهای استریو ، دو میکروفون
پروتکل بی سیم
802.11a/b/g/n/ac ، بلوتوث 4.1 ، NFC
رابط
Mini DisplayPort-LAN - 4 x USB 3.0- HDMI
وزن
2.79 کیلوگرم
نقد و بررسی


توضیحات:

بدون شک Dell  یکی از پنج کمپانی برتر تولید کننده لپتاپ در دنیا میباشد،همچین در زمان عرضه محصولات این کمپانی همیشه با فروش بالای محصولاتشان همه را شگفت زده میکنند. لپ تاپ های این کمپانی از طراحی ظاهری بسیار زیبایی از کارایی بالایی نیز برخوردار میباشند که لپتاپ استوک Dell presicion 7510  یکی از این لپتاپ ها است. که بسیار خوش ساخت و با کیفیت میباشد که توسط این کمپانی معتبر تولید شده است ، این لپتاپ در تمام زمینه ها حرفی برای گفتن دارد و خودش  را به خوبی به عنوان یک لپتاپ قدرتمند معرفی کرده است.

Dell presicion 7510

صفحه نمایش:

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپتاپ استوک یکی دیگر از نقاط قوت این سیستم است که مهندسان کمپانی دل با دقت فراوانی آن را طراحی کرده اند.این صفحه نمایش دارای بیش از هشت میلیون پیکسل میباشد که همین موضوع نشان دهنده کیفیت این لپتاپ استوک میباشد. اگر از صفحه نمایش لپ تاپ dell precision 7510 برای تماشای فیلم استفاده کنید متوجه خواهید شد که چقد جزئیات را به شکل خیره کننده ای به نمایش می گذارد، صفحه نمایش این لپ تاپ در مکان هایی که مستقیما نور به صفحه می تابد، میتواند کیفیت خوبی را به کار بر نشان دهد .

Dell presicion 7510

                                       

صفحه کلید و تاچ پد:

صفحه کلید لپ تاپ Dell Precision 7510 یکی از دقیق ترین صفحه کلیدهایی است که توسط dell طراحی و ساخته شده است. صفحه لمسی آن نیز بسیار دقیق و زیبا طراحی شده و کاربر از کار کردن با آن لذت می برد. کلیدهای نرم و روان یکی دیگراز ویژگی های خوب این صفحه کلید است که باعث می شود عملیات تایپ کردن به سریع ترین شکل ممکن انجام پذیرد. تاچ پد آن نیز دقیقا همان چیزی است که انتظار میرود و از نظر کیفیت عملکرد بسیار خوبی دارد.

Dell presicion 7510

                              


پورت ها :
همانطور که میدانید پورت ها در مقایسه با مدل های Precision قبلی کاهش و مدرن شده است، اما اصول اصلی حفظ شده است و چهار پورت USB 3.0 سالم در سمت چپ و راست لپ تاپ قرار دارند. تنها ضرر قابل توجه برای اکثر افراد ، درگاه VGA خواهد بود که (همانطور که اغلب در حال حاضر اتفاق می افتد) فشرده شده است و فقط HDMI و mini-DisplayPort را در جای خود قرار داده است .

Dell presicion 7510

 

 

توضیحات کلی در مورد لپ تاپ استوک Dell presicion 7510

اگر به دنبال لپ تاپی می گردید که تمام خصوصیات یک لپ تاپ عالی را داشته باشد پیشنهاد ما  لپ تاپ  Dell Precision 7510 می باشد، چرا که این لپ تاپ هم از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و هم قدرت بالایی در اجرای برنامه های سنگین را دارد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi