لپ تاپ استوک

HP Elitebook 840G2

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

HP

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Hp

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مشخصات
برند
HP
مدل
EliteBook 840 G2
پردازنده
i5 5300U
گرافیک
1GB
RAM
8GB
حافظه داخلی
500GB
صفحه نمایش
14اینچی
پورت ها
VGA
دارد
USB
دارد
LAN
دارد
سایر امکانات
خروجی میکروفون و هدفون
نقد و بررسی


طراحی:

این لپتاپ استوک از نسل لپ تاپ های سری 840 می باشد که همانند مدل قبلی یعنی 840 g1 طراحی شده است و از نظر ظاهری هیچ تغییر بخصوصی نداشته اما از نظر سرعت و قدرت پردازش کمی قوی تر شده است. بدنه دستگاه از آلومینیوم و منیزیم ساخته شده است که می تواند از گرم شدن بیش از حد HP 840 G2 جلوگیری کند. بدنه دستگاه در برابر خراشیدگی ، ضربه و فرسودگی مقاوم است و می تواند تمام نیاز های کاربران حرفه ای را به خوبی فراهم کند. لولا های EliteBook 840 G2 از آلومینیوم ساخته شده است که می توانند در برابر فشار های بالا و زنگ زدگی مقاوم باشند. این لولا ها تا 150 درجه باز می شوند که نسبت به نبود اتصالات در پشت دستگاه کمی ناامید کنند است. پایه های زیر دستگاه ضد لغزش می باشند یعنی می توانند در سطح های شیب دار به خوبی و محکم بایستند. در کناره های صفحه نمایش کمی لاستیک به کار رفته است تا در برابر برخورد های احتمالی مقاوم باشد و آب به راحتی نفوض نکند.

لپتاپ استوک HP

صفحه نمایش :

دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی مات میباشد که دقت آن HD با رزولوشن 768*1366 میباشد.بدنه صفحه نمایش در برابر ضزبه های سنگین محافظت کند.صفحه نمایش این لپتاپ استوک از صفحه نمایشی با روکش مات بهره میبرد که میتوان از آن در محیط های باز یا محیط هایی با نور زیاد استفاده کرد که کارایی زیادی دارد.

HP EliteBook 840G2

کیبورد:

این دستگاه استوک به یک کیبورد مناسب با کیفیت بالا ساخته شده از پلاستیک با کیفیت است که باعث میشود دستگاه دارای طول عمرو فشار پذیری مناسبی باشد.کلید های این لپتاپ بزرگ است و یک مزیت عالی این سیستم کارکرده باعث میشود که بتوان دکمه هارا راحت تر پیدا کرد و از آن ها نهایت استفاده را داشت.

در مرکز این کیبورد یک ترک پوینت طراحی شده که میتوان راحت تر با آن کار کردو باعث میشود بتوان راحت تر با کیبورد کار کرد.

لپتاپ استوک 840G2

پورت ها :

 این سیستم استوک دارای اتصالات نسبتا کاملی می باشد که می تواند نیاز های هر کاربری به خوبی فراهم کند. در سمت راست دو عدد پورت USB3.0 ، کارتخوان و VGA قرار دارد. در سمت چپ دو عدد پورت USB3.0 ، Display و LAN است. در جلو و پشت دستگاه هیچ گونه اتصالاتی وجود ندارد. متاسفانه دستگاه فاقد DVD CD-RW درایو نوری و HDMI می باشد که نسبت به مدل و اندازه آن قانع کننده است و چندان مشکلی را ایجا نمی کند.

 لپتاپ استوک 840G2

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi