لپ تاپ استوک

HP Elitebook folio 1040

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

HP

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Hp

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مشخصات کلی
برند
HP
مدل
EliteBook 1040
پردازنده
Intel i5
RAM
8GB DDR4
حافظه داخلی
مقدار حافظه داخلی
420GB SSD
گرافیک
Intel hd 620
پورت ها
VGA
ندارد
USB
دارد
سایر امکانات
خروجی هدفون و میکروفون
Mikro SD
نقد و بررسی


لپتاپ فولیو 1040 از سری لپ تاپ های کارکرده میباشد که  به جرعت میتوان گفت که از سری لپتاپ های بیزینسی با کیفیت شرکت اچ پی است. این لپتاپ مناسب مدیران و اهالی کسب و کار های مختلف است چون از طراحی زیبا و خاصی برای این لبتاپ استفاده شده است.

 

لپ تاپ استوک فولیو 1040

               

پورت ها :

 و کم کردن وزن این سیستم استوک  تعداد پورت های محدودی رو مشاهدهHP EliteBook Folio1040 بدلیل طراحی خاص     

و اسلات کارت حافظه و دیگر پورت های موجود در این دستگاه اشاره کرد.  USB میکنیم که میتوان به دو پورت

      لپ تاپ استوک HP  folio1040                        

صفحه نمایش:

از پنل های Tn  و ips  با رزولوشن های فول اچ دی و 1080 در 1920 در کانفیگ های مختلف این مدل استفاده شده است.این صفحه نمایش کاملا مات میباشد و وضوح و زاویه دید خوبی را به ما ارائه میدهد.

 لپتاپ استوک Folio1040

تاچ پد:

یک تاچ پد حرفه ای و شیک از برند synaptics در این لپ تاپ استفاده شده است. این یک سطحی است که تنها می توان آن را به صورت جزئی فشار داد و هیچ گونه بازخورد لمسی یا قابل شنیدن در هنگام انجام این کار را انجام نمی دهد. ForcePad به لبه های بیرونی آن پاسخ نمی دهد و امکان لمس آن را ندارید. در غیر این صورت، حرکات رایج با سه انگشت قابل اعتماد تشخیص داده می شود و صحت آن خوب است. گزینه های پیکربندی محدود هستند، اما مهمترین تنظیمات برای این صفحه لمسی در دسترس هستند.

کیبورد:

در این مدل از صفحه کلید جزیره ای استفاده است اما با طرح های استاندار هماهنگ نیست. چند کلید مانند POS1 و END به سمت راست منتقل شده و تنها کلید های SHIFT و CTRL از اندازه های استاندارد بهره مند هستند. این موضوع شاید کمی شما را اذیت کند به خصوص اگر تایپیست باشید اما پس از مدت کوتاهی به این موضوع کاملا عادت می کنید. نور پس زمینه یا همان بک لایت، صفحه کلید هنگامی که یک کلید فشار داده می شود یا پد لمسی خاموش است فعال شده و امکان غیرفعال کردن آن با یک کلید میانبر وجود دارد.

لپتاپ استوک HP Folio 1040

            

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi