لپ تاپ استوک

Lenovo ThinkPad X1 Carbon i5

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Lenovo

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مدل
ThinkPad X1 Carbon
مشخصات فیزیکی
وزن
1.4KG
مشخصات صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش
14 اینچ
رزلوشن
2560*1440 QHD
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
مشخصات پردازنده
پردازنده
Intel® Core™ i5- 6300U
فرکانس پردازنده
2.8 GHz
حافظه کش
4MB Cache
RAM
حافظه رم
8GB
نوع رم
DDR3
پردازنده گرافیکی
پردازنده گرافیکی
INTEL HD 4400
حافظه داخلی
اندازه حافظه
512GB
نوع حافظه
SSD
امکانات
کیبورد با نور پس زمینه
ندارد
درایو نوری
دارد
وبکم
دارد
بلوتوث
دراد
Wi-Fi
دارد
پورت HDMI
دارد
پورت VGA
دراد
پورت LAN
دارد
پورت USB 3.0
دارد
پورت USB 2.0
دارد
پورت Type-C
دارد
باتری
8 سلولی
نقد و بررسی


مشخصات بدنه و ابعاد :

 لپ تاپ استوک lenovo x1 carbon

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad X1 Carbon با بدنه ساخته شده از فیبر کربن و منیزیم برای افزایش حداکثری مقاومت و کاهش وزن لپ تاپ . طراحی بدنه به گونه ای است که علاوه بر زیبایی و جلوه ای خاص از لپ تاپ در برابر رطوبت ، گرما و سرما شدید و گرد و غبار مقاومت بسیار بالایی دارد .

لپ تاپ استوک lenovo x1 carbon (2).jpg

مشخصات صفحه کلید و تاچ پد :

 لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad X1 Carbon ازصفحه کلید مخصوص لپ تاپ های سری ThinkPad بهره می برد که با داستن دکمه های نرم و با روکش محافظ باعث افزایش طول عمر صفحه کلید و به استفاده ی طولانی مدت از صفحه کلید کمک می کند .

تاچ پد این لپ تاپ با پشتیبانی از تکنولوژی چند لمسی کارایی تاچ پد را دو چندان کرده است و داشتن میانبرهای پر کاربرد سرعت عمل کاربر را افزایش می دهد .

صفحه نمایش :

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon دارای رزلوشن 2560*1440 QHD  و با اندازه 14 اینچی است و از تکنولوژی antiglare برخوردار است که تصاویر را روشن تر و کیفیت رنگ ها را افزایش می دهد .  این لپ تاپ از صفحه کلید مات و ضد لک است که باعث افزایش کیفیت و آسیب کمتری به چشمان کاربر میرساند .

مشخصات سخت افزاری :

 لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad X1 Carbon  با داشتن پردازنده های قدرتمند مناسب برای انواع استفاده ها از جمله انجام امور دانشجویی است . پردازنده ی لپتاب ساخت اینتل و دارای مشخصات Intel® Core™ i5-4337U که سرعت بسیار بالایی دارد . همچنین رم 8 گیگابایتی لپ تاپ در اجرای انواع نرم افزار ها  و بازی های مختلف به سرعت بخشیدن کار کمک می کند .

حافظه داخلی لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad X1 Carbon از نوع  SSDاست که سرعت بسیار بالاتری نسبت به مدل های  HDDدارد و در اجرای نرم افزار بسیار تاثیرگذار است .

معرفی پورت ها:

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad X1 Carbon  جز سری لپ تاپ هایی است دارای پورت کامل است . این لپ تاپ با داشت پورت های Lan , HDMI , VGA این امکان را فراهم می کند تا لپ تاپ به انواع سخت افزارهای دیگر متصل شود . همچنین با داشتن پورت USB 3.0    و همچنین کارتخوان توانایی تبادل اطلاعات با سرعت بالا را دارد .

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi