لپ تاپ استوک

لپ تاپ Dell Latitude E5440

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
برند
DELL
مدل
Latitude E5440
وزن
2 kg
باطری
9 Cell
پردازنده
سازنده پردازنده
INTEL
سری پردازند
CORE i7
مدل پردازنده
4600U
فرکانس پردازنده
2.1 - 3.3 GHz
نسل پردازنده
چهارم
حافظه کش
4 MG
رم(RAM)
ظرفیت حافظه رم
8 GB
نوع حافظه رم
DDR 3
حداکثر میزان قابل نصب
32 GB
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی
500 GB
نوع حافظه داخلی
HDD
کارت گرافیک
نوع حافظه گرافیکی
Nvidia GT 720 2GB
صفحه نمایش(Display)
اندازه صفحه نمایش
14.1 اینچ
صفحه نمایش لمسی
خیر
فرمت گرافیکی تصویر
1366 * 768 LED
ویژگی صفحه نمایش
HD Anti-glare
پورت ها(Ports)
Headphone Jack
Microphone Jack
15Pin VGA Connector
Integrated Network Connector
RJ-45
AC Adaptor Connector
HTMI
دارد
پورت VGA
دارد
وای فای
دارد
وبکم
دارد
USB2
دارد
USB3
دارد 2 عدد
بلوتوث
دارد
حسگر اثرانگشت
دارد
SD Card
دارد
نقد و بررسی


لپ تاپ استوک Dell Latitude E5440

بررسی لپ تاپ استوک Dell Latitude E5440

طراحی ظاهری و بدنه لپ تاپ  Dell Latitude E5440طراحی ظاهری Dell Latitude E5440

شاسی لپ تاپ استوک Dell Latitude E5440 بسیار شبیه به E5540 است. کمپانی دل از سطح براق و روکش لاستیکی با کیفیت بالا در لپ تاپ Dell Latitude E5440 استفاده کرده است. کاور تقویت شده با فایبرگلاس ، می تواند تغییر شکل داده و مرکز بدنه، یعنی جایی که لوگو در آن قرار دارد ، انعطاف پذیر می باشد. یک لبه لاستیکی حاشیه جلویی صفحه نمایش را مشخص می کند و درب آن را با روکش نرم می بندد.
لولا های دارای روکش آلومینیومی هستند که تأثیر بسزایی در استحکام دستگاه هنگام باز و بسته کردن لپ تاپ دارند. با این وجود ، کاور لپ تاپ Dell E5440 دارای اتصال قوی با لولا ها است و صفحه نمایش اصلا تاب نمی خورد.
 

پردازش لپ تاپ Dell Latitude E5440

لپ تاپ دست دوم دل Latitude E5440 i5-4300U 4G 500GB

لپ تاپ استوک Dell Latitude E5440 از پردازنده Intel Core i7-4600U بهره می برد. این پردازنده می تواند در حالت بوست سیستم تا فرکانس 3.3 گیگاهرتز بازدهی داشته باشد. پردازنده لپ تاپ Dell E5440 از نسل Haswell اینتل است و TDP آن 15 وات است.

دل در لپ تاپ Latitude E5440 از 8 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده و دارای یک درایو هیبریدی حالت جامد (Seagate ST500LM000) با ظرفیت 256 گیگابایت است که قابل ازتقاء به ظرفیت های بالاتر نیز می باشد.

پردازنده گرافیکی این لپ تاپ نیز از کمپانی Nvidia مدل GT 720 با ظرفیت ۲ گیگابایت می باشد که تا ۶ گیگابایت در حین کار های گرافیکی اشتراک گذاری می کند.
 

صفحه نمایش Dell Latitude E5440

صفحه نمایش Dell Latitude E5440

یکی از ویژگی های مهم لپ تاپDell Latitude E5440 نمایشگر مات آن با وضوح HD 1366 * 768 پیکسل است. این رزولوشن، نمایشگری بدون اغراق و با تراکم پیکسل بالا به وضوح مرتب می کند. صفحه نمایش مات زاویه دید کاملی را نمایش نمی دهد و یک حالت خصوصی برای کاربر ایجاد می کند.
لپ تاپDell Latitude E5440 زاویه دید پایداری ندارد. صفحه نمایش تصاویر واقعی را فقط در زاویه روبرو نشان می دهد.
وقتی از بالا یا پایین نگاه می کنیم ، تصویری با رنگ های وارونه می بینیم. زاویه بالای 45 درجه از دو طرف منجر به از بین رفتن رنگ ها شده و دید کور دارد.
 

پورت ها و اتصالات بیسیم در Dell Latitude E5440مشخصات dell latitude e5440

رابط های کاربری تقریباً شبیه به مدل E5540 است، با این تفاوت که یکی از پورت های USB در لپتاپ Latitude E5440 حذف شده و در این لپتاپ فقط سه عدد USB در سه طرف لپتاپ تعبیه شده است. به طور طبیعی ، پورت LAN در پشت قرار دارد ، و در سمت چپ، یک اسلات برای کارت SD قرار دارد. در این مدل Display Port وجود ندارد اما یک خروجی VGA و یک خروجی HDMI خیال شما را از بابت انتقال تصویر راحت می کند.
دریافت سیگنال Wi-Fi از طریق ماژول Wireless-AC 7260 انچام می شود و تا محدوده 45 متر پشتیبانی می کند. می توان گفت لپ تاپ Dell Latitude E5440 از نظر پورت و خروجی های کاربردی چیزی کم ندارد.
اگر بخواهم درمورد وب کم لپ تاپ Dell Latitude E5440 بگویم عملکردی فوق العاده ضعیف دارد. رنگهای غیرطبیعی، بدون جزئیات و خطوط مبهم، حتی در نور روز، فقط شرایط یک تماس تصویری با وضوح خیلی پایین را برآورده می کند. در عوض، میکروفون استفاده شده کمی بهتر است. اگرچه وجود نویز ثابت در محیط بر کیفیت صدا تأثیر می گذارد، اما ضبط آن قوی و واضح است.
 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ استوک Dell Latitude E5440صفحه کلید لپ تاپ استوک Dell Latitude E5440

کلیدها در یک شکاف مسطح قرار داده شده اند و فاصله یک میلی متری آنها را از هم جدا می کند. کلید ها هنگام فشردن تایپ نرم هستند و در همه جا محکم نشسته اند.
حروف بسیار واضح و با کیفیت روی کلید ها طراحی شدند. نور پس زمینه کیبورد با چهار سطح که می توانید با استفاده از کلید عملگر تنظیم کنید. کلیدهای ویژه نیز روی کیبورد وجود دارد از جمله سوئیچ Wi-Fi در سمت راست قاب و کلید کنترل صدا در بالای کیبورد.
لپ تاپ Dell Latitude E5440 دارای دو تاچ پد مجزا می باشد که حساسیت لمسی و اصطکاک بسیار خوبی دارد.

 

ارزش خرید لپ تاپ Dell Latitude E5440

لپ تاپ Dell Latitude E5440 به طور خاصی ساخته شده که سخت افزار بسیار پربازدهی دارد و از کارهای دانشجویی و تریدینگ تا کارهای طراحی پیکسلی و وکتوری و حسابداری حرفه ای را می توان براحتی با این لپ تاپ انجام داد. علاوه بر این وزن این لپتاپ به قدری سبک می باشد که برای حمل و نقل آن اصلاً به مشکلی برنخواهید خورد. البته که با خرید لپ تاپ استوک Dell E5440 می توانید با یک سوم قیمت این لپتاپ را خریداری کنید و با ضمانت های ایستگاه فنی با خیال راحت از کیفیت لپ تاپ استوک Dell Latitude E5440 مطمئن باشید.

 

لپ تاپ استوک Dell Latitude E5440 ویژگی های بسیاری را به کاربران ارائه می دهد: ساختار محکم ، پورت های مفید ، صفحه نمایش HD واضح و مات ، مصرف انرژی مناسب ، عملکرد خوب و عمر طولانی باتری که رضایت اکثر کاربران را جلب کرده است. در لپ تاپ استوکDell Latitude E5440  همچنین می توان از یک وب کم بهتر به جای وبکم اصلی استفاده نمود تا تماس های تصویری با وضوح بالاتر باشند که باید قبل از خرید لپ تاپ استوک Dell Latitude E5440 درخواست خود مبنی بر ارتقاء اجزای لپتاپ را با متخصصین ایستگاه فنی در میان بگذارید.

برای اطلاع از قیمت لپ تاپ Dell Latitude E5440 به ابتدای همین صفحه مراجعه و ثبت سفارش کنید.

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi