لپ تاپ استوک

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 520 - D

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

LENOVO

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع پردازنده
Intel® Core™ i7-8550U Processor .8M Cache
سرعت پردازنده
1.8GHz~4.0GHz
حافظه رم
8.0GB DDR4
هارد دیسک
1000GB SATA
صفحه نمایش
14.0" Full HD 1920x1080
کارت گرافیک
NVIDIA GeForce 940MX 2.0GB Up To 4.0GB
وزن
1.8Kg
نقد و بررسی


Laptop Lenovo IdeaPad 520S

لپ تاپ لنوو Ideapad 520-D ، یکی دیگر از لپ تاپ های خوش ساخت، زیبا، پرفروش و منحصربفرد کمپانی محبوب لنوو است که با کارایی و قابلیت‌های بالای خود توانسته نیاز بسیاری از کاربران را برآورده سازد. لنوو در ساخت بدنه‌ی این مدل کاملا از پلاستیک و رنگ‌های خاکستری، طلایی و برنز استفاده کرده که ظاهری ساده و یک‌دست، اما رضایت‌بخش به لپ تاپ لنوو Ideapad 520-D  داده است. کیبورد این مدل از نوع‌ AccuType‌ لنوو است و از کلیدهایی با چیدمان جزیره‌ای تشکیل شده است که برای تایپ‌کردن سریع و طولانی‌مدت مناسب هستند.

پردازنده‌ی مرکزی‌ Core i7 8550U‌ اینتل از نسل‌Coffe Lake ، پردازشگر گرافیکی‌ GeForce MX150 DDR5 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی، 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارد دیسک ازجمله این قطعات سخت‌افزاری هستند. تاچ‌پد لپ تاپ لنوو Ideapad 520-D هم به کلیک‌های جداگانه مجهز است که دقت خوبی دارد و اعمالی نظیر‌ Drag‌ & Drop‌ را می‌توان با آن به‌راحتی انجام داد؛ اما ازطرفی برای فرمان‌های چندلمسی مانند اسکرول و زوم‌کردن کارایی متوسطی دارد. پورت‌های متعددی هم روی لبه‌های چپ و راست تعبیه شده که برای محصولی در این رده‌ی کاربری، کاملا ایدئال هستند.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi