لپ تاپ استوک

DELL PRECISION M65

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
برند
DELL
مدل
PRECISION M65
ابعاد
وزن
2.8 kg
کشور سازنده
چین
باطری
6cell lithium ion
پردازنده(CPU)
سازنده پردازنده
INTEL
سری پردازند
CORE 2 due
مدل پردازنده
T7600
فرکانس پردازنده
2.4 GHz
نسل پردازنده
دوم
حافظه کش
2 MG
رم(RAM)
ظرفیت حافظه رم
4 GB
نوع حافظه رم
DDR2
حداکثر میزان قابل نصب
16GB
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی
320 GB
نوع حافظه داخلی
HDD
کارت گرافیک(VGA) نوع حافظه گرافیکی
NVIDIA Geforce Quadro FX 350M
صفحه نمایش(Display)
اندازه صفحه نمایش
15.6 اینچ
صفحه نمایش لمسی
خیر
فرمت گرافیکی تصویر
1680×1050 FHD
ویژگی صفحه نمایش
مات Widescreen
پورت ها(Ports)
Headphone Jack
Microphone Jack
15Pin VGA Connector
Integrated Network Connector
RJ-45
AC Adaptor Connector
USB2.0
HTMI
ندارد
پورت VGA
دارد
وای فای
دارد
وبکم
دارد
USB2
دارد
USB3
ندارد
بلوتوث
دارد
حسگر اثرانگشت
ندارد
کارت خوان
دارد
نقد و بررسی


مشخصات ظاهری لپ تاپ Dell Precision M65

مشخصات ظاهری لپ تاپ Dell Precision M65

ظاهر Dell Precision M65 دقیقا همانطور می باشد که از یک لپ تاپ استوک مدل Precision انتظار دارید. این مدل خوب طراحی شده است که نه در ساخت و نه در زیبایی شناسی ضعفی دیده نمی شود. تناسب و سطح آن نیز به طور کلی عالی است. هیچ نشانه ای از تکان خوردن یا تاب خوردن صفحه نمایش وجود ندارد. هیچ شکاف گسترده و ناهمواری در اطراف آن وجود ندارد ؛ درب لپ تاپ از جنس منیزیم محکم با لولا محکم است که به پایه متصل شده است. یک صفحه قفل که به خوبی در جای خود قرار دارد و تقریباً سفت است

مشخصات داخلی لپ تاپ Dell Precision M65

مشخصات داخلی لپ تاپ Dell Precision M65

اگر عادت دارید به انجام اسکن ویروس ، تماشای DVD و انجام برخی از پردازش کلمات ، پی را تا 32 میلیون رقم محاسبه کنید ، core 2 due T7600 یک انتخاب عالی برای پردازنده است. و برای همه اهداف کاربردی T7600 ، سرعت 1.83 گیگاهرتز را به شما می دهد. پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro FX 350M ، که دارای 256 مگابایت حافظه اختصاصی است و می تواند از همان مقدار رم سیستم استفاده کند. با این وجود ، Dell Precision M65 به عنوان یک ماشین بازی طراحی نشده است، اما Quadro 350M باید بتواند کارهای جدی گرافیکی را انجام دهد.

صفحه نمایش Dell Precision M65

 صفحه نمایش Dell Precision M65

صفحه نمایش Dell Precision M65 مات است ، با رزولوشن 1050 * 1680 کاملاً مناسب کار های اداری یا حتی گرافیکی است و هیچ پیکسلی مرده دیده نمی شود و فقط نشتی بسیار کمی از نور در قسمت پایین وجود دارد ، که در واقع هنگام استفاده از این لپ تاپ استوک هرگز متوجه آن نمی شوید. یک سنسور نور محیط داخلی نیز وجود دارد که متوجه شده ام که با کمی دست کاری می تواند برای کنترل دقیق تر روشنایی LCD بسیار مفیدتر از آن چیزی باشد که توسط هفت روشنایی ارائه می شود. مشکل اصلی هنگام استفاده از صفحه لپ تاپ فقط وضوح تصویر است اما درکل من شخصا رزولوشن 1050 * 1680 را با صفحه نمایش 15.4 اینچی یک صفحه نمایش ایده آل می دانم.

 

 

 

Dell Precision M65 ترکیبی عالی از عملکرد ایستگاه کاری، ساختار محکم و ظاهر تجاری را در یک بسته لپ تاپ استوک 15.4 اینچی ارائه می دهد که قابلیت حمل فوق العاده ای دارد. قیمت Dell Precision M65 را می توانید به صورت به روز در بالا مشاهده کنید که بسیار رقابتی است و با توجه به کیفیت دستگاه و مهلت تست یک هفته ای منصفانه به نظر می رسد. اما اگر به گرافیک OpenGL احتیاج ندارید، بسیاری از لپ تاپ های استوک در همین کلاس تجاری احتمالاً کارتان را راه انداخته و عملکرد خوبی را ارائه دهند، که می توانید در سایت ایستگاه فنی ماشاهده کنید. اما همه چیز در مورد این لپ تاپ مناسب است و فقط وضوح تصویر باعث می شود زمان ، تلاش و پول کمی را هنگام تعویض آن صرف کنید (البته اگر فکر می کنید که به صفحه نمایش بهتری نیاز دارید). این لپ تاپ علاوه بر جایگزینی برای e1705 ، جانشین خوبی برای T40 است و مطمننا این دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

 

 

 

 

 

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi