لپ تاپ استوک

Dell Latitude D630

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
برند
DELL
مدل
tatitude D630
ابعاد
13.3*9.4*1.3 mm
وزن
2.29 kg
کشور سازنده
چین
باطری
6 Cell
پردازنده(CPU)
سازنده پردازنده
INTEL
سری پردازند
CORE 2 due
مدل پردازنده
T7250
فرکانس پردازنده
2.0 GHz
نسل پردازنده
حافظه کش
MG
رم(RAM)
ظرفیت حافظه رم
2 GB
نوع حافظه رم
3 DDR
حداکثر میزان قابل نصب
16GB
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی
160 GB
نوع حافظه داخلی
HDD
کارت گرافیک(VGA)
نوع حافظه گرافیکی
Intel GMA X3100
صفحه نمایش(Display)
اندازه صفحه نمایش
14.1 اینچ
صفحه نمایش لمسی
خیر
فرمت گرافیکی تصویر
1280*800 HD
ویژگی صفحه نمایش
WXGA+ TFT
پورت ها(Ports)
Headphone Jack
Microphone Jack
15Pin VGA Connector
Integrated Network Connector
RJ-45
AC Adaptor Connector
USB2.0
HTMI
ندارد
پورت VGA
دارد
وای فای
دارد
وبکم
ندارد
USB2
دارد
USB3
ندارد
بلوتوث
دارد
حسگر اثرانگشت
ندارد
کارت خوان
دارد
نقد و بررسی


مشخصات ظاهری لپ تاپ Dell Latitude D630

مشخصات ظاهری لپ تاپ Dell Latitude D630

لپ تاپ استوک Dell Latitude D630 بسیار محکم است. لولا دستگاه به نسبت سفت است ، اما باز کردن آن دشوار نیست و تنها صفحه نمایش به راحتی تکان نمی خورد. وقتی صفحه نمایش را می بندید یک لولا کوچک و براق صفحه را قفل نگه می دارد. قسمت بالایی و پایینی دستگاه از منیزیم ساخته شده است. اکثر مردم استفاده از USB را کناره ها ترجیح می دهند. اما لپ تاپ Dell Latitude D630 دارای 2 اسلات USB در پشت دارد که یکی از نقاط ضعف این مدل به حساب می آید.

 

مشخصات داخلی لپ تاپ Dell Latitude D630

مشخصات داخلی لپ تاپ Dell Latitude D630

Dell Latitude D630 مجهز به پلت فرم جدید سانتا رزا می باشد. این امر منجر به اجرای سریعتر و استفاده جزئی از برنامه ها (برنامه های آفیس) نمی شود.

HD: هارد دیسک 160 گیگابایت SATA است که با سرعت 5400 دور در دقیقه کار می کند. سرعت انتقال سریعتر و ذخیره سازی بیشتر ایده های خوبی هستند که میتوانید همه این امکانات را باهم داشته باشید

GPU: اگر بخواهم صادقانه بگویم این دستگاه برای بازی ساخته نشده است. اینتل گرافیک یکپارچه این نسل را بهبود بخشیده است ، اما هنوز نمی توان آن را با کارت خاصی مقایسه کرد. اساساً X3100 می تواند با بازی های قدیمی کار کند ، اما انتظار نداشته باشید یک بازی از نظر گرافیکی شدید را اجرا کند.

 

صفحه نمایش Dell Latitude D630

صفحه نمایش Dell Latitude D630

صفحه نمایش Dell Latitude D630 14.1 اینچ  با رزولوشن 1440 × 900 که به طرز شگفت انگیزی روشن است. به راحتی می توانید در داخل خانه به کارهایتان برسید و حتی اگر آفتاب پشت سرتان باشد.

زاویه دید افقی خیلی خوب است ، اما زاویه های عمودی قانع کننده نیستند.اما توصیه میکنم مستقیماً به صفحه نگاه کنید ، در غیر این صورت تغییر رنگ و هاله کمی مشاهده می کنید. یک نشت نور کوچک در قسمت پایین وجود دارد. در رابطه با صفحه نمایش اگر دنبال یک صفحه نمایش بهتر هستید، بهتر است یا لپ تاپ را به یک مانیتور وصل کنید یا به سراغ یک لپ تاپ استوک LED بروید که میتوانید برای دیدن محصولات بیشتر برروی لپ تاپ استوک کلیک کنید.

 

و در آخر، Dell Latitude D630 ترکیبی برجسته از عملکرد ، گرافیک و قابلیت حرکت طراحی شده است. همه این ویژگی ها در یک لپ تاپ استوک جمع و جور و سبک بسته بندی شده اند. بدنه آلیاژی منیزیم محکم با همان رنگ خوب با لکه های خاکستری طراحی شده است و وزن 2.4 کیلوگرم به همراه باتری آن استاندارد است، اما با آداپتور برق (شامل 2.85 کیلوگرم) ، برای مسافران مکرر مناسب است. اگرچه از نظر زیبایی چیزهای جدیدی اضافه نکرده است، اما فضای داخلی با جدیدترین پلتفرم سانتا رزا اینتل توربوشارژ می شود. اگر به دنبال یک لپ تاپ استوک هستید که بتوانید آن را در محل کارتان بکار بگیرید لپ تاپ استوک Dell Latitude D630 انتخاب خوبی است.

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi