لپ تاپ استوک

DELL latitude D620

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
برند
DELL
مدل
latitude D620
ابعاد
337.058* 237.998* 32.4
وزن
2.28 kg
کشور سازنده
چین
باطری
6 Cell
پردازنده(CPU)
سازنده پردازنده
INTEL
سری پردازند
Core 2 Duo
مدل پردازنده
T7200
فرکانس پردازنده
1.83 GHz
نسل پردازنده
دوم
حافظه کش
4 MG
رم(RAM)
ظرفیت حافظه رم
2 GB
نوع حافظه رم
DDR2
حداکثر میزان قابل نصب
16GB
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی
160 GB
نوع حافظه داخلی
HDD
کارت گرافیک(VGA) نوع حافظه گرافیکی
Intel HD Graphics 3000
صفحه نمایش(Display)
اندازه صفحه نمایش
14.1 اینچ
صفحه نمایش لمسی
بله
فرمت گرافیکی تصویر
1280 * 800
ویژگی صفحه نمایش
LED backlight
پورت ها(Ports)
Headphone Jack
Microphone Jack
Integrated Network Connector
RJ-45
AC Adaptor Connector
USB2.0
HTMI
ندارد
پورت VGA
دارد
وای فای
دارد
وبکم
دارد
USB2
دارد
USB3
ندارد
بلوتوث
دارد
حسگر اثرانگشت
ندارد
کارت خوان
ندارد
نقد و بررسی


لپ تاپ استوک Dell Latitude D620 یک نوت بوک تجاری 14 اینچی با مجهز به جدیدترین پردازنده Intel Core Duo است. D620 جایگزین D610 است و تغییرات اساسی را در طراحی و اجزای داخلی ارائه می دهد.

Dell Latitude D620 نمای کلی

مشخصات ظاهری لپ تاپ Dell Latitude D620

D620 از این نظر جالب است که از فرمت صفحه عریض استفاده می کند. دل معتقد است که انواع تجارت نیز این قالب را ترجیح می دهند. از این گذشته ، صفحه نمایش به شما امکان می دهد دو پنجره را در کنار یکدیگر به راحتی باز کنید. مقایسه موازی اسناد ، صفحات وب یا صفحات گسترده نمونه ای از کارهای رایج تجاری است که انجام آنها در صفحه گسترده آسان تر است.

 

مشخصات داخلی لپ تاپ Dell Latitude D620

Core Duo جدیدترین پردازنده موبایل اینتل است که دارای دو هسته (بخشی از پردازنده که وظیفه پردازش دستورالعمل ها را بر عهده دارد) می گذارد تا عملکرد کلی سریع تری داشته باشد و در اجرای چند وظیفه ای خوب برنامه ها بسیار ماهر باشد. در D620 در نظر گرفته شده ما یک پردازنده Intel T2400 1.83GHz Core Duo داریم. برای استفاده تجاری ، مطمئناً این سرعت بیش از سرعت کافی است.

یکی از ویژگیهای قابل توجهی که عملکرد بهتر D620 را ایجاد کرد ، نصب بسیار تمیز ویندوز دستگاه بود. برخلاف بسیاری از لپ تاپ های مصرف کننده ، که در آن تعدادی برنامه ناخواسته نصب می شد ، Latitude D620 شامل اصول اولیه و نرم افزار بسیار کمی خارج از برنامه امنیتی دل و چندین برنامه مدیریتی است. این ابزار بسیار عالی است ، به این معنی که فرایندهای غیر ضروری بسیار کمتری از زباله وجود دارد و بنابراین عملکرد و زمان بارگذاری بسیار بهبود یافته است. در واقع ، یکی از مزایای اصلی خرید لپ تاپ استوک تجاری این است که سازنده از نصب بیش از حد نرم افزار شخص ثالث خودداری می کند.

 

باتری لپ تاپ Dell Latitude D620

Dell Latitude D620 نمای پشت و باطری

D620 را می توان با باتری 4 سلولی ، 6 سلولی یا 9 سلولی پیکربندی کرد. محل قرارگیری باتری در مقایسه با سایر لپ تاپ ها بسیار عجیب است ، زیرا در قسمت جلویی آن قرار دارد. اگر یک باتری 9 سلولی با عمر طولانی تهیه کنید ، کمی از جلو بیرون زده و چیزی شبیه به لبه ایجاد می کند

 

صفحه نمایش Dell Latitude D620

Dell Latitude D620 دارای صفحه نمایش 800 * 1280 یا WXGA + (900 * 1440) است. WXGA + حدود 26 درصد ویژگی صفحه نمایش بیشتری به شما می دهد. همانطور که در بالا ذکر شد ، دل از فرمت صفحه گسترده با این ایده استفاده می کند که به کاربران تجاری اجازه می دهد به راحتی پنجره های کناری را در کنار یکدیگر نمایش دهند.

D620 دارای سنسور نور محیط داخلی است که می تواند روشنایی صفحه را در هنگام شارژ باتری کنترل کند. به عنوان مثال ، در یک اتاق تاریک ، صفحه تاریک می شود زیرا به روشنایی کمتری برای دیدن صفحه نیاز است ، اما در نور شدید ، روشنایی صفحه افزایش می یابد به طوری که دیدن آن راحت تر است. هنگامی که روشن است ، صفحه به طور خودکار روشن تر می شود. البته می توانید سنسور نور محیط را جایگزین کنید تا خودتان روشنایی را کنترل کنید.

از نظر کیفیت صفحه ، روشنایی مناسب است ، اما مطمئناً بهترین در بازار نیست و به اندازه برخی از صفحه نمایش های نوت بوک های درجه یک مصرف کننده واضح نیست. و همینطور صفحه نمایش آن مات است

 

پورت های Dell Latitude D620

پورت های Dell Latitude D620

نمای چپ: قفل کنسینگتون ، جک هدفون ، جک میکروفون ، IrDA ، کارت هوشمند ، Wi-Fi Catcher ، شکاف PCMCIA

نمای عقب:  LAN و مودم اترنت ، 2 پورت USB 2.0 ، پورت سریال ، پورت خروجی VGA ، پورت برق ، فن و دریچه ها

مشاهده در سمت راست : شکاف درایو نوری (قابل جابجایی و جابجایی) ، 2 پورت USB 2.0

این سه شکاف که نزدیک وسط می بینید ، بلندگوی مونو هستند ، باتری در سمت راست قرار دارد

نمای پایین : شکاف توسعه (عقب) ، باتری (جلو) ، شکاف حافظه در وسط

 

در کل  لپ تاپ استوک Latitude D620 ارتقاء بسیار خوبی برای D610 است و پیشرفت های زیادی را به ویژه از نظر عملکرد و امنیت ارائه می دهد و ظاهر و کیفیت ساخت نیز بسیار بهبود یافته است. رویکرد صفحه عریض برای یک لپ تاپ تجاری جالب است ، منطقی است و احتمالاً با استقبال خوبی روبرو خواهد شد. بسیار واضح است که دل در این مدل جدید Latitude (D620 ، D420 و D820) هیجان زده است و در آزمایش لپ تاپ و دریافت بازخورد از مشتریان در مورد خواسته های خود ، تمام تلاش خود را کرده است. اگر یک کارمند تجاری هستید یا حتی فردی هستید که لپ تاپ استوک را برای اهداف عملکردی می خواهد و نیازی به مجموعه ای از ویژگی های رسانه ندارد ، D620 یک گزینه بسیار خوب و مناسب برای شما است.

 

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi