لپ تاپ استوک

DELL Latitude D531

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
برند
DELL
مدل
latitude D531
ابعاد
36.0 × 26.4 × 3.5 inch
وزن
2.6 kg
کشور سازنده
چین
باطری
6 Cell
پردازنده(CPU)
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازند
Turion
مدل پردازنده
64X2 TL-5
فرکانس پردازنده
3/4 GHz
نسل پردازنده
دوم
حافظه کش
1 MG
رم(RAM)
ظرفیت حافظه رم
2 GB
نوع حافظه رم
DDR2
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی
160 GB
نوع حافظه داخلی
HDD
کارت گرافیک(VGA) نوع حافظه گرافیکی
Radeon xpress x1270-128mb
صفحه نمایش(Display)
اندازه صفحه نمایش
15.2 اینچ
صفحه نمایش لمسی
بله
فرمت گرافیکی تصویر
1280*800 FHD
ویژگی صفحه نمایش
LED
پورت ها(Ports)
Headphone Jack
Microphone Jack
15Pin VGA Connector
Integrated Network Connector
RJ-45
AC Adaptor Connector
USB2.0
HTMI
ندارد
پورت VGA
دارد
وای فای
دارد
وبکم
ندارد
USB2
دارد
USB3
ندارد
بلوتوث
دارد
حسگر اثرانگشت
ندارد
کارت خوان
دارد
نقد و بررسی


 مشخصات ظاهری لپ تاپ DELL Latitude D531

مشخصات ظاهری لپ تاپ DELL Latitude D531

این لپ تاپ استوک دارای صفحه نمایش 15.4 اینچی است و از آن جایی صفحه نمایش 15.4 اینچی ارزان است، به همین دلیل در رده نوت بوک های مقرون به صرفه میتوان به این مدل اشاره کرد. اگرانتظاری که از یک لپ تاپ استوک حرفه ای دارید را نمی توانید در ظاهر D531 پیدا کنید.

به طور کلی ، نقاط مثبت رایج بسیاری در DELL Latitude D531 بکار رفته و مطمئناً به خوبی کنار هم قرار گرفته شده اند. یک مثال خوب، استحکام صفحه نمایش است که به خوبی محافظت می شود تا از آسیب جلوگیری کند. به طور کلی باید بتواند بدون هیچ مشکلی در برابر تغییر دما و ضربه های جزئی مقاومت کند.

 

مشخصات داخلی لپ تاپ DELL Latitude D531

مشخصات داخلی لپ تاپ DELL Latitude D531

این لپ تاپ استوک مجهز به پردازنده AMD Turion 64 X2 TL-60 است که بهترین گزینه برای سری D531 است. سرعت آن به 2.0 گیگاهرتز می رسد ، اما فقط 1 مگابایت حافظه کش دارد. در حالی که گرافیک آن توسط Radeon 1270 ATI ارائه می شود ، که مقدار کمی از حافظه آن به دلیل ویژگی های گرافیکی محدود سیستم مورد استفاده قرار می گیرد

 

صفحه کلید لپ تاپ DELL Latitude D531

صفحه کلید لپ تاپ DELL Latitude D531

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این سطح از پیچیدگی اضافی در صفحه کلید از بسیاری جهات کاملاً آشکار است، صفحه کلید D531 به همان طرح اولیه D630 و D620 شباهت دارد. این یک طرح عالی است ، یک صفحه کلید با اندازه مناسب و صفحه لمسی با قدرت لمس بالا. وجود کلیدهای مکان نما و یک ردیف کلید اضافی برای قرار دادن برخی از کلیدهای غیر ضروری که اغلب با لپ تاپ های باریک تر تداخل دارند کار با این صفحه کلید پیچیده را راحت تر کرده اند.

به این ترتیب ، با هر صفحه کلید رومیزی استاندارد مطابقت خوبی دارد و واضح است که به همین دلیل DELL پیشرفت کرده است.

 

صفحه نمایش DELL Latitude D531

صفحه نمایش DELL Latitude D531

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه نمایش لین لپ تاپ استوک اگرچه آنچنان خوب نیست ، اما قابل استفاده است. به اندازه کافی روشن است که بتوان در محیط های معمولی اداری از آن استفاده کرد و هیچ جلای براق منعکس کننده ای ندارد که بتواند حواستان را پرت کند. اگر برایتان مهم است برای یک صفحه نمایش با وضوح بالاتر و استاندارد هزینه کنید در حالی که Dell تنها از صفحه نمایش 1280*800 برای ماشین های مقرون به صرفه استفاده می کند و این به این زودی ها تغییر نمی کند

 

پورت های DELL Latitude D531

پورت های DELL Latitude D531

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در انتهای سمت چپ یک پورت FireWire چهار پین وجود دارد که دارای پورت های هدفون و میکروفون است. درست در زیر آنها یک اسلات PC Card وجود دارد که امکان گسترش کارت برای مواردی مانند HSDPA را فراهم می کند که یک گزینه اضافی به عنوان دستگاه کارت PC یا به عنوان یک ماژول داخلی است.

 

برداشت کلی من از این نوت بوک نه کاملاً مثبت است و نه منفی. مشکلات کمی دارد، اما چنین چیزهایی ممکن است برای یک لپ تاپ استوک مقرون به صرفه که مقدار کمی برای آن هزینه می کنید ، مورد انتظار باشد. کیفیت ساخت به طور کلی خوب و بهتر از بسیاری از نوت بوک های مصرفی است. کیفیت صفحه نمایش در مقایسه با سایر نوت بوک های تجاری مانند سری ThinkPad T60 ، بالاتر از حد متوسط ​​بود و زاویه دید و روشنایی بهتری داشت.

Latitude D531 از نظر اتصال ، راه حل های امنیتی و ارائه پورت های قدیمی مانند پورت سریال سازگار است. اگر به Latitude D630 یا D830 ارتقا دهید ، مطمئناً می توانید عملکرد بهتری داشته باشید و وزن کمتری در سفر داشته باشید ، اما اگر بخش فناوری اطلاعات شما مقرون به صرفه است و هنوز به چند نوت بوک اضافی نیاز دارد ، Latitude D531 مناسب خواهد بود.

شما با خرید لپ تاپ استوک DELL Latitude D531 هزینه قابل توجهی را صرفه جویی می کنید. این لپ تاپ استوک به اندازه ارزان بودن آن احساس نیست و این به دلیل سرعت عملکرد آن تا حدودی جواب می دهد. اگر بخواهید ، می توانید یک سیستم قدیمی با پردازنده اینتل با مشخصات مشابه را انتخاب کنید و عملکرد بهتری ببینید، اما متأسفانه قطعا AMD میتواند انتخاب خوبی و در عین حال مقرون به صرفه ای برای هزینه کردن باشد

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi