لپ تاپ استوک DELL لپ تاپ استوک APPEL لپ تاپ استوک لپ تاپ استوک

سوالات متداول

کلیه لپ تاپ ها دارا0 15 روز مهلت تست و4 روز تعویض هستند ، به این معنی که اگر لپ تاپ خریداری شده جواب گوی کار شما نباشد یا به هردلیلی از خرید خود رضایت نداشته باشید، میتوانید با مدل دیگری تعویض نمایید . باطری ها یک ماه گارانتی تعویض و شارژر ها شش ماه گارانتی تعویض دارند.

بله شما عزیزان میتوانید هارد خود را از حالت hdd به ssd تغییر داده و یا همزمان از هردو استفاده کنید. برای راحتی شما عزیزان از تعویض با فروشگاه تماس گرفته و درخواست تعویض هارد خود را ثبت نمایید .

همان طورکه از اسم آن پیداست ، اینگونه لپ تاپ ها برای محیط های کارگاهی و صنعتی و بعضا نظامی طراحی و ساخته شده اند که ویژگی های منحصر به فردی از قبیل ، مقاومت بالا در برابر گرد و غبار ، ضربه و فشار ، افت یا افزایش درجه حرارت محیط (معمولا بین منفی 20 تا مثبت 50 درجه ) ، کاهش یا افزایش فشار هوا و غیره دارند.

تمام لپ تاپ های استوک فروشگاه ایستگاه فنی ، استوک اروپا و آمریکا هستند .

گرید بندی یا طبقه بندی لپ تاپ استوک درسطح جهان به چهار دسته تقسیم میشوند که با حروف A . B . C نامگذاری شده اند. که به ترتیب گرید A بالاترین تا C که پایین ترین سطح در تمیزی را دارند . و گرید D که اسقاطی است . در بعضی فروشگاه های دیگر گرید هایی از قبیل A+++ و بالاتر نیز دیده شده است که تعریف خاصی برای آن وجود ندارد.

در بعضی از مدل ها نیز میتوان هم گرافیک و هم پردازنده را ارتقا داد برای اطلاع از موجودی و مدل دستگاه های استوک با فروشگاه تماس برقرار کنید.

برای خرید از فروشگاه هم میتوانید حضوری خرید کنید و هم اینکه از طریق سایت یا تماس تلفنی و پرداخت هزینه لپ تاپ میتوانید آنلاین سفارش دهید و در آدرسی که فرمودید بسته خود را تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر راجع به خرید آنلاین میتوانید با فروشگاه تماس برقرار کنید.

تمامی دستگاه هایی که از فروشگاه خریداری کرده اید را میتوانید به مدت شش ماه یا یک سال گارانتی کنید . گارانتی شامل تمام قطعات بجز (باتری و شارژر)بدیهی است که صدمات ناشی از ضربه و آب خوردگی و مخدوش شدن برچسب گارانتی باعث ابطال گارانتی میشود.

LENOVO

لپ تاپ استوک Lenovo

DELL

لپ تاپ استوک Dell

HP

لپ تاپ استوک Hp

ASUS

لپ تاپ Asus

میخواهید وارد بازار بورس شوید اما نمی دانید از چه لپ تاپی باید استفاده کنید؟ مشخصات لپ تاپ های ...

بیشتر بخوانید

فریم ریت frame rate چیست؟ رفرش ریت refresh rate چیست؟ و چه تفاوتی با یکدیگر دارند. اگر شما هم یک گیمر حرفه ...

بیشتر بخوانید

از مسائل مهم در هنگام خرید لپ تاپ استوک یا کامپیوتر ، سی پی یو آن می باشد. جالب است بدانید که کا ...

بیشتر بخوانید

امروزه بخش بزرگی از لپتاپ های بازار ایران را لپ تاپ استوک فراگرفته است. هنگام خرید لپ تاپ استو ...

بیشتر بخوانید

چک کردن مشخصات کامپیوتر و لپ تاپ از مهمترین کارها برای تعیین قابلیت های سیستم شماست. توی این م ...

بیشتر بخوانید

اگر شما هم سهوا اطلاعات و عکس های گوشی اندروید یا آیفون خود را پاک کرده اید با من همراه باشید ت ...

بیشتر بخوانید

آیا شما هم برای ارسال فایل با حجم بالا و سنگین از ایمیل استفاده می کنید؟ سرعت پایین و حجم محدود ...

بیشتر بخوانید

باتری لپ تاپ جزو مهمترین قطعات آن می باشد که در این مطلب به چند روش ساده برای تست باتری لپ تاپ ا ...

بیشتر بخوانید

روش های پیدا کردن سریال لپ تاپ و مدل لپ تاپ اپل یا مک بوک بسیار ساده است. سریال لپ تاپ و مدل لپ ت ...

بیشتر بخوانید

درگاه های ورودی و خروجی در لپ تاپ ها از اساسی ترین نکات کاربری لپ تاپ می باشد. در این مطلب بطور ...

بیشتر بخوانید

بسیاری از مردم هنگام کار با پرینتر ها دچار مشکل کار نکردن پرینتر در کامپیوتر می شوند. برای رفع ...

بیشتر بخوانید

هنگام کار با کامپیوتر، ناگهان صفحه نمایش به رنگ آبی تغییر می یابد. این اتفاق ناگوار که موجب نا ...

بیشتر بخوانید

فروشگاه

لپ تاپ استوک

و

کامپیوتر استوک

 

لپ تاپ استوک چیست؟

تعریف اشتباهی از لپ تاپ استوک که بین بعضی از افراد رایج شده اینه که لپ تاپ های استوک ، لپ تاپ های تعمیری هستن که به علت خرابی به شرکت سازنده لپتاپ عودت داده میشن، بعد از تعمیر وارد بازار میشن و اون رو به عنوان لپتاپ استوک میفروشن که این تعریف کاملا اشتباهی هست.

و اما لپ تاپ های استوک چطوری به بازار ما راه پیدا کردن؟

اتمام تاریخ انقضای ویندوز لپ تاپ آکبند

توی کشورهایی که قانون کپی رایت رو رعایت میکنن به علت اتمام تاریخ لاینس لپ تاپ که از ۲ تا ۴ سال اعتبار داره بعد از این که لایسنس ویندوز به اتمام میرسه اگر بخوان لایسنس مادام العمر بخرن مقرون به صرفه نیست.

کاربران خارجی لپ تاپ رو میفروشن و یک لپ تاپ جدید که خودش ویندوز اورجینال روش نصب هست رو خریداری میکنن.

بعد از اتمام تاریخ لایسنس ویندوز این لپتاپ جدید، تصمیم به فروش اون میگیرن و لپ تاپ های فروخته شده به عنوان لپ تاپ استوک وارد بازار و کشورهایی مانند ایران میشن.عودت لپ تاپ استوک به فروشگاه

عودت لپ تاپ استوک به فروشگاه

توی کشورهای آمریکایی و اکثرا اروپایی فروشگاه هایی هستن که لپ تاپ رو میفروشن و شعارشون اینه که به هر دلیلی از لپ تاپ راضی نبودید توی زمانی که برای مهلت تست لپ تاپ گذاشتن که اکثرا ۱ ماه هستش خریدار میتونه به هر دلیلی لپ تاپ رو مرجوع کنن.

۹۹ درصد از لپ تاپ های مرجوعی کاملا سالم و خیلی کم کارکرد هستن و اون لپ تاپ های مرجوعی دیگه به اسم نو فروخته نمیشن و در انبار فروشگاه «دپو» میشن و طی یک پروسه خرید و فروش ، وارد بازار ایران میشن.

لپ تاپ استوک چیست

لپ تاپ های نمایشگاهی و پشت ویترینی

توی فروشگاه‌های اروپایی و آمریکایی وقتی یک مدل از لپتاپی رو برای فروش موجود میکنن وقتی تعداد موجودی های لپ تاپ ها به اتمام میرسه اون لپ تاپ های که  داخل ویترین فروشگاه یا در معرض نمایش برای مردم بودن اونا دیگه کارتن نمیشن که به عنوان لپ تاپ نو فروخته بشن و به عنوان لپ تاپ استوک فروخته میشن که این دسته از لپ تاپ ها اصلا هیچ کارکردی نداشتن و نو به حساب میان.

آپدیت و بروز رسانی لپ تاپ های استوک

شرکت ها طی زمانی که از لپ تاپ های خود استفاده میکنن لپتاپ های خود را بروزرسانی میکنن و مدل های جدید جایگزین سری های قبلی میشن.

لپ تاپ های موجود در انبار دپو میشن و این لپ تاپ ها که فقط به علت بروزرسانی و جایگزین کردن یا اتمام لایسنس ویندوز که در قبل توضیح دادیم تصمیم به بروزرسانی میکنن، این لپ تاپ ها هم طی یک پروسه خرید و فروش وارد بازار میشن.

برند سازی

شرکت های سازنده لپ تاپ برای برند سازی خود به شرکت های معتبر و شناخته شده پیشنهاد میدن که با کمترین قیمت لپ تاپ های اون  شرکت رو به برند خودشون تغییر بدن و اون لپ تاپ های که قبلا داشتن در انبار نگه داری میشن و وارد بازار میشن و ممکنه بعد از اتمام قرار داد مثلا با شرکت HPشرکت DELL همین پیشنهاد رو به اون شرکت بده . 

 

«پس در نتیجه لپ تاپ های استوک لپ تاپ های تعمیری نیستن»

 

در لپ تاپ استوک اکثراً از پردازنده های سری M و QM و HQ و MQ و در برخی موارد از سری MX که گرانترین سری شرکت اینتل می‌باشد استفاده شده است.

همچنین در این سری از لپ تاپ ها از کارت گرافیک Nvidia Quadro و AMD Firepro  که هر دو با فناوری 128 bit و 256bit  تولید شده استفاده شده است.

در بدنه آن‌ها از کربن و فلزات سبک مهندسی به منظور ایجاد مقاومت بالا و حمل و نقل راحت بهره برده شده.

کیبورد این سری لپ تاپ ها معمولاً استاندارد ip66 دارای مقاومت در برابر ضربه و نفوذ آب است.

پس در نتیجه « لپ تاپ های استوک سخت افزار های ضعیفی ندارند و برای کارهای حرفه‌ای بهترین انتخاب با قیمت معقول لپ تاپ استوک می باشد.»

ایستگاه فنی ؛ ایستگاهی برای اطمینان خاطر مشتریان 

فروشگاه اینترنتی ایستگاه فنی به عنوان وارد کننده لپ تاپ استوک در حوزه های فروش و خرید لپ تاپ استوک ، لپتاپ دست دوم ، لپ تاپ کارکرده ، کامپیوتر استوک ، تجهیزات شبکه ، مینی کیس استوک ، مانیتور استوک ، مادربرد ، دوربین های مداربسته ، هارد اینترنال و اکسترنال ، رم ، سی پی یو و کالاهای دیجیتال میباشد .

لازم به ذکر است اصطلاح لپ تاپ دست دوم یا کارکرده یک تفاوت اساسی با لپ تاپ استوک دارن که میزان کار لپ تاپ های استوک غالباً بسیار کمتر می باشند و این لپتاپ ها به سفارش اروپا و آمریکا ساخته شده اما ممکن است یک لپ تاپ کارکرده به سفارش خاورمیانه ساخته شده باشن.

لپ تاپ استوک به دلیل آنکه سفارش اروپا و آمریکا هستند از کیفیت و قدرت بسیار بالایی برخوردار است. از جمله لپ تاپ های استوک میتوان از انواع لپ تاپ استوک دل ،لپ تاپ استوک اچ پی ،لپ تاپ استوک لنوو ،لپ تاپ استوک ایسوس و... نام برد.

مجموعه ایستگاه فنی تشکیل شده ازبهترین متخصصین سخت افزار و نرم افزار با سابقه بیش از 15 سال در تلاش است که تمام محصولات خود را با بالاترین کیفیت ترین و ارزان ترین قیمت به همشهریان و همکاران محترم و بزرگوار خود ارئه نماید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi