لپ تاپ استوک

هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Backup Plus Portable ظرفیت 4 ترابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

Seagate

دسته بندی:

هارد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت
4 TB
نوع حافظه
قابل حمل
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
USB 3.0
مقاوم در برابر آب
خیر
مقاوم در برابر ضربه
خیر
نقد و بررسی


 

Seagate Backup Plus Portable External Hard Drive - 4TB

 

این هارددیسک فقط در ظرفیت چهار ترابایت تولید شده‌ و قادر است تا مدت‌ها خیالتان را از بابت فضای ذخیره‌سازی راحت کند. هرچند شرکت سیگیت برای تعبیه‌ی چنین فضایی در یک هارددیسک اکسترنال مجبور بوده تا بدنه‌ی محصول را ضخیم‌تر کند، این افزایش ضخامت کاملا توجیه‌پذیر است و Backup Plus Portable هنوز هم جذابیت ظاهری خاصی دارد.

بدنه‌ی این هارددیسک، فلزی است و مقاومت خوبی در برابر ضربه‌های احتمالی دارد؛ اما ضدضربه نیست و نمی‌توان انتظار تاب‌آوردن در برابر سقوط از ارتفاع را از آن داشت.

اپلیکیشن موبایل Lyve نیز برای بکاپ‌گیری از روی دستگاه‌های موبایل‌ مجهز به سیستم‌‌عامل اندروید و iOS، برای این هارددیسک جذاب در نظر گرفته شده‌ است تا خرید آن را بیش از پیش منطقی کند. به این ترتیب و با وجود این اپلیکیشن، می‌توانید به‌راحتی تمام فایل های موزیک و ویدئویی تلفن همراهتان را به هارددیسک انتقال دهید و نگران کمبود فضا در موبابل‌ خود نباشید.

درایور پشتیبانی از فایل سیستم NTFS برای سیستم‌عامل مک هم درون نرم‌افزاری که همراه هاردیسک هست وجود دارد که با نصب آن، امکان خواندن و نوشتن فایل در سیستم‌عامل مک هم به صورت کامل فعال می‌شود. برای وصل‌کردن هارددیسک بکاپ پلاس پرتابل به کامپیوتر، یک پورت USB 3.0 در نظر گرفته شده‌ است که سرعت انتقال زیادی دارد و تقریبا در تمام کامپیوترهای دسکتاپ و لپ‌تاپ امروزی تعبیه شده است. این هارددیسک را می‌توان به آرشیودارها و افرادی توصیه کرد که دغدغه‌ی اصلی‌شان، تمام‌شدن فضای ذخیره‌سازی است .در کل ویژگی ظاهری این هارد باعث میشه شما از حجم آن چشم پوشی کنید .

 

.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi