لپ تاپ استوک

هارددیسک اکسترنال ترنسند مدل StoreJet 25H3 ظرفیت 4 ترابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

Transcend

دسته بندی:

هارد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت
4 ترابایت نوع حافظه
قابل حمل نوع اتصال
باسیم نوع رابط
USB 3.0 مقاوم در برابر آب
خیر مقاوم در برابر ضربه
خیر
نقد و بررسی


Transcend StoreJet 25H3 Portable Hard Drive - 4TB

شرکت «ترنسند» محصولی را با نام «StoreJet 25H3» تولید کرده که دارای ظرفیت 4 ترابایت برای ذخیره‌سازی اطلاعات حجیم شماست. مهم‌ترین ویژگی این محصول هم همین ظرفیت زیاد آن است که برای افرادی که به آرشیو اطلاعات حجیم مانند فیلم، سریال، موزیک یا فایل نصب بازی‌ها می‌پردازند، بسیار خوشایند و ایدئال است. در بدنه‎ی StoreJet 25H3 از دو رنگ بنفش و مشکی استفاده شده و با نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز، مکینتاش و لینوکس سازگار است؛ بنابراین می‌توانید در کامپیوترهای مختلف از آن استفاده کنید. در این محصول از پورت SuperSpeed USB 3.0 استفاده شده که سه برابر از USB 2.0 سریع‌تر است و به لطف پهنای زیاد باند این رابط، انتقال فایل سریع‌تر و ساده‌تر انجام می‌شود. این پورت با نسخه‌ی قدیمی‌تر USB 2.0 هم سازگار است. مزیت اصلی هاردهای اکسترنال قابل حمل، نیازنداشتن به آداپتور برق مجزاست و StoreJet 25H3 هم در این گروه قرار می‌گیرد. برق این دستگاه مستقیما به‌وسیله‌ی پورت USB تامین می‌شود و به محض اتصال به کامپیوتر قابل استفاده است. برای هارددیسک، یک حالت ذخیره‌ی انرژی در نظر گرفته شده ‌است که پس از گذشت 10 دقیقه از بی‌کارماندن هارددیسک فعال می‌شود و هارد را به حالت Sleep می‌برد تا در برق مصرفی صرفه‌جویی و عمر دستگاه هم بیشتر شود. بدنه‌ی هارددیسک StoreJet 25H3 ضدضربه است و در آن از سه لایه پوشش محافظ استفاده شده‌ است. پوشش بیرونی ضدلغزش بوده و لایه‌ی دوم از جنس پلاستیک سخت ساخته شده است تا ضربه‌ها را جذب کند و لایه‌ی سوم نقش دمپر یا جذب‌کننده‌ی شوک را ایفا می‌کند. روی بدنه‌، یک  بکاپ‌گیری تعبیه شده ‌است که تنها با فشردن آن می‌توان از اطلاعات بکاپ گرفت.دکمه برای

این دکمه برای یکسان‌سازی (Sync) فایل‌های درون کامپیوتر و هارددیسک هم کاربرد پیدا می‌کند و این عمل به واسطه‌ی نرم‌افزار Transcend Elite انجام می‌شود. نرم‌افزار Transcend Elite علاوه‌بر مدیریت فایل، امکان رمزگذاری 256بیتی AES را هم به کاربر می‌دهد. با رمزگذاری روی داده‌ها می‌توانید دسترسی سایرین به داده‌های شخصی‌تان را محدود کرده تا فقط خودتان بتوانید از فایل‌هایتان استفاده کنید. از دکمه‌ی بکاپ می‌توان برای وصل‌کردن مجدد هارددیسکی که به صورت نرم‌افزاری Eject شده ‌است استفاده کرد.

این هارد 4 ترابایتی با سیستم عامل‌های ویندوز7/8/8.1/10،مکینتاش 10.7 وبعد از آن و لینوکس کرنل 2.6.31 سازگار و دارای ابعاد 24.5×80.8×131.8میلی‌متر ووزن 248گرم است.

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi