لپ تاپ استوک

مبدل Mini Displayport به HDMI/VGA/DVI یوگرین مدل MD109

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

UGREEN

دسته بندی:

مبدل

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع کانکتور
mini DisplayPort
نوع درگاه
DVI HDMI VGA
سازگار با
انواع دستگاه های مجهز به درگاه mini DisplayPort
نقد و بررسی


Ugreen MD109 Mini DisplayPort to HDMI/VGA/DVI converter

مبدل Mini DP به VGA+HDMI+DVI یوگرین

 

مبدل سه در یک یوگرین مدل MD109، مینی دیسپلی پورت را به HDMI ، VGA و DVI تبدیل می کند. با این رابط می توانید Macbook، MacBook Pro یا MacBook Air خود را باmini DisplayPort به پروژکتور متصل کرده و از دیدن فیلم های با کیفیت لذت ببرید.
توجه: شما فقط می توانید یک پورت را در میان 3 پورت خروجی در یک زمان متصل و استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که VGA، DVI خروجی صوتی را پشتیبانی نمی کند، فقط HDMI می تواند باشد.

 

وضوح تصویر بالا

درون این رابط چیپست Analogix به کار رفته است، این تراشه دیجیتالی با عملکرد بالا تصاویر و ویدئو را با کیفیت 1920x1080P روی نمایشگر از طریق پورت HDMI و رزولوشن 1920x1200 از طریق پورت VGA نشان دهد. این رابط با mini Displayport 1.1 نیز سازگار است.

درون کابل 15 سانتی متری مبدل یوگرین، از سیم های مسی  استفاده شده تا با کمترین افت کیفیت و کمترین میزان نویز، داده ها را کاملا ثابت منتقل نماید

 

 

مناسب برای مکانهای مختلف

شما می توانید کامپیوتر خود را با این مبدل به اکثر ویدئو پروژکتورها نیز وصل کنید. این مبدل یوگرین برای مراکز تفریحی دیجیتال، دفاتر خانگی، اتاق های کنفرانس تجاری و نمایشگاه های تجاری بسیار ایده آل است. توجه نمایید که برای استفاده از رابط HDMI به کابل اچ دی ام آی، برای استفاده از پورت VGA به کابل VGA و برای اتصال از طریق پورت DVI به کابل DVI نیاز دارید.

این مبدل از مکبوک های مختلف پشتیبانی کرده و همچنین می توانید با تاندربولت نیز سازگار است.

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi