لپ تاپ استوک

کارت گرافیک ام اس آی مدل GTX 960 GAMING 4G

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
HDMI
یک عدد
رابط اتصال
PCI Express 3.0
مقدار حافظه
29798
نوع حافظه
GDDR5
VGA
ندارد
DVI-I
یک عدد
پشتیبانی از SLI
بله
DVI-D
ندارد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
DisplayPort
سه عدد
mini DisplayPort
ندارد
تعداد مانیتور قابل اتصال
چهار عدد
نقد و بررسی


کارت گرافیک ام اس آی مدل GTX 960 GAMING 4G

 

کارت گرافیک GTX 960 GAMING 4G شرکت ام‌اس‌آی (MSI)، دارای تراشه Geforce GTX 960 شرکت ان‌ویدیا (NVIDIA) است. این تراشه‌ی گرافیکی در فرکانس مرجع 1216 مگاهرتز کار می‌کند و قادر است فرکانس خود را در صورت نیاز تا 1279 مگاهرتز ارتقا دهد. چهار گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 با فرکانس کاری 7010 مگاهرتز در آن استفاده شده‌است که برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای در بالاترین سطح از جزییات کاملا مناسب است.

باس رابط حافظه‌ با پردازنده‌ی گرافیکی دارای عرض 128 بیت است که برای انتقال داده‌های گرافیکی بستر مناسبی را فراهم می‌کند. در پشت کارت گرافیک، سه عدد پورت DisplayPort، یک پورتHDMI 2.0 و یک پورت از نوع DVI-I وجود دارد. از پورت DVI-I می‌توان با استفاده از یک تبدیل DVI به VGA برای انتقال تصویر به مانیتورهای دارای پورت VGA استفاده کرد. پورت‌های DisplayPort و HDMI قادر هستند تصویری با حداکثر رزولوشن 2160 × 4096 ارایه دهند؛ چنین رزولوشنی برای بازی‌کردن و کامپیوترهای مخصوص بازی ایده‌آل است. برای خنک‌سازی کارت گرافیک، ام‌اس‌آی از سیستم اختصاصی‌‌اش با نام Twin Frozr استفاده کرده‌است. این خنک‌کننده با استفاده از دو عدد فن بزرگ و لوله‌های مسی دارای فناوری SuperSU هوا را به روی هیت‌سینک آلومینیومی می‌دمد و با انتقال حرارت پردازنده‌ی گرافیکی به بیرون باعث خنک‌شدن آن می‌شود. این خنک‌کننده به قابلیتی به نام Airflow Control مجهز شده‌است که می‌تواند جریان هوا را به شیوه‌‌ای دقیق‌تر روی هیت پایپ‌ها به حرکت درآورد. نرم‌افزاری با نام Afterburner جز اقلام همراه کارت گرافیک است که برای اورکلاک سریع و بی‌دردسر کارت گرافیک و مانیتورینگ عملکرد آن ساخته شده‌است.

هم افراد حرفه‌ای می‌توانند از Afterburner لذت می‌برند و هم مبتدی‌های علاقمند کامپیوتر. نسخه اندروید و iOS این برنامه هم تولید شده‌است و امکان استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند هم وجود دارد. نرم‌افزار دیگری با نام Gaming App هم به همراه کارت گرافیک عرضه می‌شود. این نرم‌افزار دارای سه حالت مختلف است که می‌توان از بین این حالت‌ها، یک گزینه را انتخاب کرد. حالت Silent کمترین میزان فرکانس هسته را به همراه دارد و با انتخاب آن، سرعت گردش فن‌ها به کمترین میزان می‌رسد. حالت Gaming که انتخاب پیش‌فرض در زمان روشن شدن است، فرکانس پایدار و مناسبی را به همراه دارد که در آن، امکان مقداری Boost هم وجود دارد.

سومین حالت که سریع‌ترین مورد است، حالت OC نام دارد و باعث فعالیت هسته‌ی گرافیکی در سریع‌ترین حالت ممکن می‌شود. استفاده از قطعات بادوامی همچون خازن‌های حالت جامد و چوک‌های دارای هسته فریت در این محصول، باعث شده تا کارت گرافیک با استاندارد نظامی MIL-STD-810G راهی بازار شود. قطعاتی که در این کارت استفاده شده‌اند این توانایی را دارند که تحت اورکلاک‌های شدید هم به همان کیفیت حالت عادی کار کند.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi