لپ تاپ استوک

کارت گرافیک ام اس آی مدل GT 710 2GD3H LP

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
HDMI
یک عدد
رابط اتصال
PCI Express 2.0
مقدار حافظه
29797
نوع حافظه
GDDR3
VGA
دارد
DVI-I
ندارد
پشتیبانی از SLI
خیر
DVI-D
یک عدد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
DisplayPort
ندارد
mini DisplayPort
ندارد
تعداد مانیتور قابل اتصال
دو عدد
نقد و بررسی


MSI GT 710 2GD3H LP Graphic Card

برخی کارت‌های گرافیکی توان کاری چندان بالایی ندارند و تنها برای ارائه‌ی خروجی تصویر استفاده می‌شوند. یکی از همین کارت‌ها مدل «GT 710 2GD3H LP» ساخت شرکت «ام اس آی» (MSI) است که از تراشه‌ی GeForce GT 710 بهره می‌برد. این تراشه جزو نمونه‌های اقتصادی است و در رده‌ی کاربری عمومی قرار می‌گیرد و نمی‌توان اجرای برنامه‌های سنگین یا بازی‌های کامپیوتری را از آن انتظار داشت. این کارت به 2 گیگابایت حافظه از نوع GDDR3 با باس رابط 64 بیتی مجهز شده است و فرکانس موثر 1600 مگاهرتز دارد.

این کارت گرافیکی سه خروجی تصویر از سه نوع مختلف  VGA، DVI-D  و HDMI را ارائه می‌دهد و از این بابت عملکرد خوبی دارد؛ همچنین می‌توان انواع مانیتورها را به آن متصل کرد. این خروجی‌ها می‌توانند هم‌زمان به دو مانیتور متصل شوند و حداکثر رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل را ارائه دهند. این کارت گرافیک برای تامین توان به اتصال برق نیاز ندارد و توان لازم را از سوکت PCI مادربرد دریافت می‌کند. سیستم خنک‌کننده‌ی آن هم از نوع هیت سینک بدون فن است.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi