لپ تاپ استوک

لپ تاپ 15.6اینچی سونی مدل 15213CX

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

sony

دسته بندی:

Sony

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مدل لپ تاپ
Sony VAIO Fit 15E SVF15213CX
نوع پردازنده
Intel® Core™ i3-3227U Processor. 3M Cache
سرعت پردازنده
1.90GHz
حافظه رم
4.0 GB DDR3
هارد دیسک
500 GB SATA
صفحه نمایش
15.6" LED Bright .Full HD 1920x1080
کارت گرافیک
Intel® HD Graphics UpTo 1.5 GB
بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
وزن
2.7 Kg
نقد و بررسی


نقد و بررسی لپ تاپ سونی 15213CX

نقد و بررسی Laptop Sony VAIO Fit 15E SVF15213CX

 

بدون شک تعداد زیادی از مردم به دنبال دستگاه هایی با قیمت مناسب، امکاناتی بسیار بالا و جایگزینی برای کامپیوترهای رومیزی هستند و شرکت بزرگ سونی در محصول جدید خود سعی کرده به نیازهای مشتریان خود توجه کند. سونی وایو سری SVF15 یکی از جدید ترین مدل های شرکت سونی می باشد که با توجه کوچک بودن و باریک بودن دارای امکانات منحصر به فردی می باشد که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این میان مدل جدید سونی لپ تاپ سونی 15213CX - Laptop Sony VAIO Fit 15E SVF15213CX یکی از برترین لپ تاپ های این سری بوده است.

قیمت لپ تاپ جدید سونی با توجه به مشخصات فنی که دارد باعث شده تا شاهد یکی از برترین لپ تاپ های بازار باشیم و همین موضوع سبب گشته تا خرید و فروش این دستگاه در میان کاربران بسیار بالا باشد. در نقد و بررسی های انجام شده کیفیت عالی این دستگاه ثابت شده و در ادامه به مشخصات متنوع این دستگاه خواهیم پرداخت.

صفحه نمایش این دستگاه 15 اینچی با LED Backlight و رزولوشن 1920x1080 می باشد که تراکم پیکسلی تقریبا متوسطی را ارائه می دهد.یکی دیگر از نکات مثبت این دستگاه روشنایی فوق العاده ی صفحه نمایش می باشد و رنگ هایی که شاهد آن هستید بسیار طبیعی و به روز می باشد اما به دلیل نبود روکش مات کار کردن با این دستگاه زیر نور مستقیم آفتاب و محیط های خارجی بسیار سخت و دشوار است. دید زاویه ی افقی این دستگاه بسیار خوب و ایده ال است ولی اگر بخواهید از بالا به پایین نظاره گر صفحه نمایش باشید کیفیت تصویر به حد قابل ملاحظه ای افت پیدا می کند و این مشکل برای فردی که به صورت مستقیم پشت دستگاه قرار گرفته مشکلی ایجاد نمی کند.

تمامی پورت هایی که شما انتظار آن را در یک دستگاه دارید در این مدل وجود دارد و این دستگاه دارای پورت USB 3.0 به همراه پورت USB 2.0 در لبه های این دستگاه می باشد. خروجی‌های HDMI و VGA، یک پورت S/PDIF پورت Ethernet، پورت‌های هدفون و میکروفون نیز وجود دارد. وب‌کم HD این دستگاه یکی دیگر از نکات مثبت می باشد که کیفیت بسیار بالایی را به شما می دهد و باعث رضایت کاربران شده است.

لپ تاپ سونی 15213CX - Laptop Sony VAIO Fit 15E SVF15213CX با کانفیک های متنوعی در بازار ارائه شده و تمامی آن ها از خانواده اینتل بهره می برند. قوی ترین آنها . پردازنده‌ی Corei7 می باشد که چهار هسته ای با توان چهار هسته ی مجاری دیگر می باشد که توان تولیدی آن را به هشت هسته می رساند که برای تمامی کارهای شما ایده ال و بدون نقص به نظر می رسد. عمکلرد کم نظیر این پردازنده در تمام تست های انجام شده ثابت شده است. از دیگر پردازنده های این دستگاه می توان به Corei5 و Corei3 اشاره کرد که دو هسته با توان تولید دو هسته ی دیگر بهره مند می باشد. این توان تولید در انجام فعالیت های همزمان تاثیر زیادی دارد.

از دیگر پردازنده های این مدل می توان به  Intel Pentium اشاره کرد که ضعیف تر از پردازنده های Core می باشد اما مصرف بسیار پایین تری دارند و برای کاربری های معمولی و سبک بسیار مناسب است اما به شما توصیه می شود در صورت کاربری های حرفه ای پردازنده های Cori3 و Cori5 استفاده کنید که از نسل دوم پردازنده های قدرتمند دو هسته ای با ولتاژ بسیار ایده هستند استفاده کنید.

Intel® Core™ Celیکی دیگر از پردازنده های خانواده اینتل می باشد که از قدرت و توان بسیار پایین تری برخوردار هستند و برای کاربری های عادی مناسب است و قیمت لپ تاپ با وجود چنین پردازنده هایی ارزان تر می شود.

در بالای صفحه نمایش این مدل یک دوربین 1.0 مگاپیکسلی HD قرار دارد که برای چت ویدئویی و همچنین برگزاری ویدئو کنفرانس ها بسیار ایده ال است که حتی در مکان های کم نور نیز کیفیت عالی را به شما می دهد و می توانید در حرکت نیز از توانایی های این مدل بهره ببرید.

مقادیر رم بر روی این دستگاه از 4 تا 8 گیگابایت متفاوت است و با وجود چنین حافظه ای به راحتی کارهای شما انجام خواهد شد و از این بابت مشکلی را حس نخواهید کرد. در بخش حافظه هارد دیسک نیز این دستگاه از فضاهای متنوعی بهره مند است و شما بر اساس نیاز خود می توانید از 500 تا 1000 گیگابایت استفاده کنید.

از نقاط قوت این مدل می توان به کیفیت ساخت فوق العاده، طراحی زیبا، مشخصات متنوع،کیبورد و تاچ استاندارد، سیستم خنک کنندگی قوی و شارژ دهی بسیار بالا اشاره کرد. البته از نقاط ضعف این مدل می توان به صفحه نمایش بسیار براق اشاره کرد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi