لپ تاپ استوک

مادربرد ام اس آی مدل B360-A PRO

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

مادربورد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
تعداد اسلات حافظه
چهار عدد
اسلات PCI Express x16
دو عدد
نوع سوکت پردازنده
Intel LGA 1151
حداکثر حافظه پشتیبانی شده
64 GB
ابعاد
243 × 304 mm
تعداد اسلات حافظه
چهار عدد
فرم فاکتور
ATX
چیپ ست
Intel B360
بایوس دوگانه
ندارد
نقد و بررسی


مادربرد ام اس آی مدل B360-A PRO

مادربرد‌های سری pro شرکت MSI برای استفاده در تمامی شرایط اعم از بازی، برنامه‌نویسی و یا حتی MINING طراحی‌شده‌اند و می‌توانند با بیشترین بازدهی، بیشترین سرعت را داشته باشند.
بر روی این مادربرد بیش از ۴ درگاه PCI-E وجود دارد تا بتوانید با استفاده از قطعه RAYZER بیش از ۲ عدد کارت گرافیک به این مادربرد متصل کنید و با بیشترین مقدار MEGAHASH در دستگاه خود BITCOIN به دست آورید. همچنین شرکت MSI برای محافظت بیشتر، برق‌رسانی این درگاه‌ها را به‌صورت جداگانه طراحی کرده است که با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید حتی برق‌رسانی به گرافیک‌های متصل شده را افزایش و یا کاهش دهید این امر باعث جلوگیری از اختلال برقی بر روی مادربرد می‌شود. شرکت MSI برای سیستم سرمایش این مادربرد ۷ عدد سوکت فن باقابلیت‌های مختلف قرار داده است تا کاربر بتواند برای خنک کردن داخل دستگاه، سی‌ پی‌ یو و یا رم از بیشترین مقدار فن در داخل دستگاه خود استفاده کند. این قابلیت‌ها اعم از
AIO: این سوکت می‌توانند از تمامی واترکولر‌هایی‌ که دارای پمپ آب نمی‌باشند پشتیبانی‌ کند.
CPUFAN: این سوکت قابلیت پشتیبانی‌ از تمامی AIR COOLER‌ها با یک و یا ۲ فن را دارد 
شرکت MSI برای اینکه مادربرد بتواند دمای داخل دستگاه را کاهش دهد قابلیت HYSTERESIS را بر روی این مادربرد قرار داده است. این قابلیت با استفاده از دماسنج‌هایی‌ که بر روی مادربرد تعبیه‌شده است می‌تواند سرعت فن‌های متصل به خود را کم و یا زیاد کند تا با بیشتر شدن مقدار فشار هوا، دمای تولیدشده در داخل دستگاه به حداقل برسد.
طراحان این مادربرد برای بیشتر کردن کیفیت خروجی تصویر در آن، یک عدد درگاه DISPLAY PORT باقابلیت پشتیبانی‌ از تصویر 4K قرار داده‌اند. این درگاه دارای قابلیت H264 می‌باشد و می‌تواند تصویر ULTRAHD را با ۲۴ هرتز به‌روزرسانی کند تا از بروز هرگونه کدر و یا تاری در تصویر جلوگیری شود.
شرکت MSI بر روی این مادربرد یک درگاه M.2 باقابلیت انتقال داده‌ها با سرعت ۳۲ گیگابایت بر ثانیه قرار داده است. این درگاه از تمامی اندازه‌های SSD اعم از ۲۲۴۲، ۲۲۶۰ و ۲۲۸۰ پشتیبانی‌ می‌کند و همچنین می‌تواند برای پردازش و هماهنگی بیشتر از SSD‌ های OPTANE شرکت اینتل پشتیبانی‌ کند. همچنین این شرکت برای خروجی صدای مادربرد‌ها با شرکت REALTECH هم کاری کرده و توانسته چیپست ALC۸۹۲ را بر روی این مادربرد قرار دهد. این چیپست می‌تواند برای خروجی صدای خود کیفیتی با نسبت سیگنال به نویز ۹۰-۹۵ دسی‌بل پردازش کند که MSI برای افزایش این کیفیت از خازن‌های طلایی برای طبیعی‌تر کردن صدا و از امپلیفایر‌های جداگانه برای پردازش صدای قوی‌تر استفاده کرده است.
سوکت پردازنده پشتیبانی شده توسط این محصول Intel LGA 1151 است و از چیپست B360 بهره می‌برد. شرکت ام اس آی 4 اسلات DDR4 روی این محصول برای نصب RAM در نظرگرفته است. به کمک این اسلات‌ها می‌توان تا 64 گیگابایت رم با استانداردهای 2666/ 2400/ 2133 روی مادربرد B360-A PRO نصب کرد. این محصول دو اسلات‌‌ توسعه PCIe 3.0 x16 دارد. در پنل پشتی این محصول یک درگاه PS/2 برای نصب ماوس و کیبورد، یک درگاه DVI-D و یک درگاه HDMI به چشم می‌خورد. از این دو درگاه می‌توان برای نصب مانیتور به مادربرد بهره می‌برد. برای نصب هارد اکسترنال و فلش مموری به این مادربرد می‌‌توان از 3 درگاه USB3.1 و 2 درگاه USB2.0 ارائه شده در این بخش بهره برد. این مادربرد ام اس آی با داشتن دو اسلات PCIe 3.0 و هیت سینک بزرگ کارایی مناسبی برای استفاده‌های ماینینگ دارد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi