لپ تاپ استوک

مادربرد ام اس آی مدل H370M BAZOOKA

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

مادربورد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
تعداد اسلات حافظه
چهار عدد
اسلات PCI Express x16
یک عدد
تعداد سوکت پردازنده
یک عدد
نوع سوکت پردازنده
Intel LGA 1151
فرم فاکتور
microATX
چیپ ست
Intel H370
حداکثر حافظه پشتیبانی شده
64 GB
ابعاد
244 × 244 mm
بایوس دوگانه
ندارد
نقد و بررسی


مادربرد ام اس آی مدل H370M BAZOOKA

مادربورد H370M Bazooka توسط شرکت MSI تولید و به بازار ارائه شد . از ویژگی های مادربورد MSI H370M Bazooka میتوان به پشتیبانی از گرافیک مجتمع پردازنده ، توانایی پشتیبانی از پردازنده های نسل هشتم اینتل ، پشتیبانی از 64 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و تا فرکانس 2666 مگاهرتز ، تکنولوژی پیشرفته برای ارائه سیگنال های داده خالص برای بهترین عملکرد و ثبات بازی ها اشاره کرد .

مادربرد «H370M BAZOOKA» دارای پردازنده Intel LGA 1151 است و اسلات‌های حافظه در آن برابر با چهار عدد از نوع DDR4 است. حداکثر رم قابل پشتیبانی توسط مادربرد H370M BAZOOKA برابر با 64 گیگابایت و با فرکانس 2666/2400/2133 مگاهرتز است. همچنین این مادربرد از قابلیت XMP بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربر بتواند از حداکثر توان رم برای انجام پردازش‌ها استفاده کند.

در پنل پشتی مادربرد H370M BAZOOKA تنوع خوبی از درگاه‌ها به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی 3 پورت USB3.1 برای انتقال اطلاعات با سرعت زیاد، یک پورت DVI و یک پورت HDMI برای نصب مانیتور به مادربرد در این محصول در نظر گرفته است. وجود درگاه‌های گرافیکی حرفه‌ای در این محصول باعث شده که برای استفاده‌های معمولی از کامپیوتر خود نیازی به تهیه‌ی کارت گرافیک جداگانه نباشد. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه مادربرد H370M BAZOOKA می‌توان به پشتیبانی این محصول از فناوری RAID اشاره کرد.

 امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول باعث شده‌اند که H370M BAZOOKA برای استفاده کاربران علاقه‌مند به گیمینگ و واقعیت مجازی مناسب باشد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi