لپ تاپ استوک

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل - A540UP - G

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

ASUS

دسته بندی:

ASUS

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع صفحه نمایش
TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
Full HD| 1920 x1080
صفحه نمایش مات
بله
سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon R5 M420
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
8550U
محدوده سرعت پردازنده
تا 2.0GHz
ابعاد
27.2 × 251 × 381 میلی‌متر
وزن
2.0 کیلوگرم
نقد و بررسی


لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل - A540UP - G

لپ‌تاپ‌های سری A ایسوس، با کیفیت و قیمت مناسب، از محبوب‌ترین محصول این شرکت می‌باشند. جنس بدنه A540UP از پلاستیک با کیفیت و مستحکم و ابعاد 27.2 × 251 × 381 ميلی‌متر و با وزن 2 کیلوگرم است که گزینه خوبی برای حمل آسان می‌باشد. در این مدل از پردازنده مرکزی Core i7 نسل جدید اینتل مدل 8550U با حافظه (Cache) کش 8 مگابایت استفاده شده. پردازنده گرافیکی این محصول Radeon R5 M420 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی ساخت شرکت AMD می‌باشد. A540UP از 8 گیگابایت حافظه RAM از نوع DDR4 برای ذخیره سازی اطلاعات سیستمی بهره می‌برد. شما می‌توانید اطلاعات شخصی، سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای خود را در حافظه داخلی 1 ترابایتی این محصول ذخیره کنید.

صفحه نمایش  15.6 اینچی این لپ‌تاپ از نوع TFT LED-backlit LCD با رزولوشن Full HD | 1920x1080 و روکش براق می‌باشد که از تکنولوژی اختصاصی Splendid  و Eye Care برای خسته نشدن چشم استفاده می‌کند. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به کیبورد جزیره‌ای و پد لمسی یک‌تکه با قابلیت چند لمسی اشاره کرد. در این محصول از پورت‌های LAN, VGA, USB 3.0, USB 2.0‌ و پورت USB Type-C Gen 1 که قابلیت جدید لپ‌تاپ ایسوس می‌باشد استفاده شده. باتری 4 سلولی لیتیوم‌یونی به کار رفته در این محصول، توان روشن نگه داشتن آن را به مدت 4 ساعت دارد. ایسوس A540UP - G با طراحی زیبا و کیفیت ساخت مناسب، لپ‌تاپ قابل قبولی برای کاربری مالتی‌مدیا به شمار می‌رود.  درمجموع لپ‌تاپ A540UP ایسوس را می‌توان محصولی با طراحی عالی و شیک و با امکانات قابل قبول دانست که برای انجام امور روزمره در محیط کار یا خانه گزینه‌ی بسیار خوبی است.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi