لپ تاپ استوک

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ThinkPad E560 - D

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

LENOVO

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع پردازنده
Intel® Core™ i7-6500U Processor.4M Cache
سرعت پردازنده
2.5GHz~3.1GHz
حافظه رم
16.0GB DDR3
هارد دیسک
1000GB SATA
صفحه نمایش
15.6" TFT LED-backlit LCD
کارت گرافیک
AMD Radeon R7 M370 Graphics 2.0GB DDR3 dedicated
وزن 2.3Kg
نقد و بررسی


لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ThinkPad E560 - D

Lenovo ThinkPad E560 - D - 15 inch Laptop

شرکت لنوو سری لپ‌تاپ‌های محبوب ThinkPad پانزده اینچی خود را به نسل جدید پردازنده‌های اینتل تحت عنوان Skylake مجهز کرده و مدل ThinkPad E560 را روانه‌ی بازار کرده است. این محصولات خوش‌ساخت به دلیل کیفیت خوبی که دارند، جزو محصولات رده کاربری صنعتی لنوو محسوب می‌شوند که البته برای استفاده‌های خانگی، اداری و حرفه‌ای هم مناسب هستند. سری جدید این لپ‌تاپ از لحاظ ساختار کلی بدنه و شکل ظاهری نسبت به نسل قبلی تغییرات چندانی نداشته و از همان پلاستیک مشکی مات همیشگی ساخته شده است. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این مدل هم یک نمونه معمولی با پنل TFT و کیفیت HD است که معمولا در محصولات میان‌رده یا حتی رده‌پایین شاهد آن هستیم. خوش‌بختانه روکش این صفحه مات است که استفاده از آن را در شرایط و محیط‌های مختلف ممکن ساخته است. مهم‌ترین و بارزترین برتری این سری جدید در سخت‌افزار به‌روز آن است. این مدل مجهز به یک پردازنده Core i7 6500U از نسل جدید Skylake با فرکانس پایه 2.5 گیگاهرتز و 4 مگابایت حافظه نهان (کش) است که جزو قوی‌ترین مدل‌ها در بین پردازنده‌های کم‌مصرف سری U به‌شمار می‌رود. استفاده از این پردازنده مرکزی علاوه بر توان پردازشی بالا، میزان مصرف انرژی را به‌خوبی کاهش داده که در میزان نگهداری شارژ باتری تاثیر قابل توجهی دارد.

پردازشگر گرافیکی هم ساخت شرکت AMD از مدل Radeon R7 M370 با دو گیگابایت حافظه اختصاصی است که برای انجام امور معمول روزمره و برنامه‌های نیمه حرفه‌ای و حتی حرفه‌ای مناسب است. البته نباید انتظار اجرای بازی‌های روز با بیشتری کیفیت و نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین را از آن داشته باشید. وجود هشت گیگابایت رم هم از دیگر مشخصات فنی این مدل محسوب می‌شود. حافظه داخلی یک نمونه‌ی یک ترابایتی از نوع هارددیسک بوده که برای ذخیره‌کردن حجم قابل توجهی از اطلاعات گنجایش کافی را داشته و برای این دستگاه و نوع کاربری آن مناسب است. امکانات جانبی مانند درایو نوری و پورت‌ها و اتصالات هم در این مدل کامل و کافی بوده و تنها تغییر در این بخش نسبت به نسل قبلی در پورت‌های USB است. به ترتیبی که ترکیب یک پورت USB2.0 و دو پورت USB3.0 به سه پورت USB3.0 تبدیل شده که تنوع کمتر اما کارایی بالاتری دارد. شکل ظاهری، ساختار و عملکرد کیبورد و تاچ‌پد هم تغییر خاصی نداشته و لنوو از همان نمونه همیشگی در سری محصولات ThinkPad خود استفاده کرده است.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi