لپ تاپ استوک

مادربرد گیگابایت مدل GA-H270-Gaming 3

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

GigaByte

دسته بندی:

مادربورد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
تعداد اسلات حافظه
چهار عدد
اسلات PCI Express x16
یک عدد
نوع سوکت پردازنده
Intel LGA 1151
فرم فاکتور
ATX
چیپ ست
Intel H270
بایوس دوگانه
ندارد
پنل اورکلاک
ندارد
نقد و بررسی


مادربرد گیگابایت مدل GA-H270-Gaming 3

Gigabyte GA-H270-Gaming 3 (rev. 1.0) Motherboard

مادربرد گیگابایت مدل GA-H270-Gaming 3 بر پایه‌ی چیپ‌ست H270 شرکت اینتل ساخته شده و از سوکت نصب پردازنده‌ی Intel LGA 1151 استفاده می‌کند. با درنظرگرفتن مجموعه‌ی چیپ‌ست و سوکت پردازنده‌، می‌توان از پردازنده‌های نسل شش و هفت اینتل روی این مادربرد استفاده کرد. فرم ساختاری این مادربرد ATX است و تقریبا در تمام کیس‌های کامپیوتری جا می‌شود. چهار عدد اسلات DIMM برای نصب حافظه‌ی رم روی مادربرد GA-H270-Gaming 3  در نظر گرفته شده است و می‌توان تا ۶۴ گیگابایت رم DDR4 را به صورت دوکاناله روی آن نصب کرد. حداکثر فرکانس رم پشتیبانی‌شده در این مادربرد ۲۴۰۰ مگاهرتز است. نصب کارت گرافیکی با استفاده از یک اسلات PCI Express x16 امکان‌پذیر می‌شود. البته با استفاده از پورت‌های DVI و HDMI موجود در پنل پشتی مادربرد می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به خروجی GA-H270-Gaming 3 وصل کنید. در پنل پشتی مادربرد، پورت‌های USB Type-C و  پنج پورتUSB 3.1  وجود دارند و امکان اتصال جدیدترین قطعات جانبی به مادربرد را فراهم می‌کنند. اسلات پرسرعت M.2 برای اتصال SSDهای جدید روی مادربرد تعبیه شده است که از رابط PCIe Gen3 x4 پشتیبانی می‌کند.

از دیگر امکانات آن به دو اسلات M.2 و u.2 منطبق بر PCIe 3.0 x4 با سرعت ۳۲ گیگابیت بر ثانیه می باشد. همچنین دارای دو اسلات ساتا اکسپرس با سرعت ۱۶ گیگابیت و شش ساتا ۳ با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه . همچنین از دیگر امکانات آن دارای دو پورت USB 3.1 Gen 2 با سرعت ۱۶ گیگابیت بر ثاینه یکی با استاندارد USB-A و دیگری با استاندارد USB-C می باشد. در قسمت صدا نیز گیگابایت سنگ تمام گذاشته است و کارت صدا فوق العاده قدرتمند Realtek ALC1220دارای ۷٫۱ کانال که دارای خازن های بسیار با کیفیت و قدرتمند شرکت Nichicon ژاپنی که دارای نویز بسیار پایین و نسبت ۱۲۰ دسی بل به همراه کیفیت فوق العاده بالا صدا می باشد. کارت شبکه Killer E2500 به همراه نرم افزار کنترل کننده پهنای باند برنامه ها . شش عدد جک ۳٫۵ میلیمتری با روکش طلا به همراه خروجی تصویر HDMI  و DVI با روکش طلا و پشتیبانی از رزولوشن ۴K به همراه ۱۵ میکرون روکش سوکت LGA 1151 و پورت های ضد نویز فوق العاده USB DAC 2.0 از دیگر امکانات فوق العاده این مادربرد حرفه ای می باشد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi