لپ تاپ استوک

لپ تاپ 15 اینچ لنوو مدل Ideapad 110 - K

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

LENOVO

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت حافظه RAM
4 GB
ظرفیت حافظه داخلی
500 GB
ابعاد
22.9 × 265 × 378 میلی‌متر
وزن
2.2 کیلوگرم
سازنده پردازنده گرافیکی
Intel
نوع حافظه RAM
DDR3
صفحه نمایش مات
خیر
صفحه نمایش لمسی
خیر
سیستم عامل
فاقد سیستم‌عامل
دقت صفحه نمایش
HD|1366x768
صفحه نمایش مات
خیر
صفحه نمایش لمسی
خیر
سیستم عامل
فاقد سیستم‌عامل
اندازه صفحه نمایش
15.6 اینچ
نقد و بررسی


لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 110 - K

تمام قسمت‌های آیدیاپد 110 از پلاستیک ساخته‌شده است. در عوض این پلاستیک جنس مرغوبی دارد و استفاده از بافت‌هایی که برای خارج کردن این پلاستیک از سادگی استفاده‌شده‌اند، نوعی حالت لوکس بودن به این لپ‌تاپ داده‌اند. ابعاد این لپ‌تاپ با توجه به 15 اینچی بودن‌ و رده‌ی قیمتی‌اش کاملا مناسب به نظر می‌رسند. از طرفی وزن 2.2 کیلوگرمی آن هم برای دانش‌آموزان یا دانشجویانی که نیاز دارند همیشه لپ‌تاپ به همراه داشته باشند، منطقی به نظر می‌رسد.

روی پلاستیک پشت نمایشگر لوگوی درخشان Lenovo خودنمایی می‌کند. حدفاصل نمایشگر تا لبه‌ی بالایی هم وب‌کم و میکروفون دستگاه قرار داده شده‌اند. زیر آیدیاپد 110 هم چهار قطعه‌ی لاستیکی قرار داده‌شده تا کاربر هنگام کار از قرارگیری مطمئن آن روی سطوح اطمینان داشته باشد.

به لطف نمایشگر 15 اینچی، لنوو توانسته از کیبورد کامل برای این لپ‌تاپ استفاده کند. همچنین ابعاد لپ‌تاپ آن‌قدر بزرگ هستند که در کنار کیبورد از نام‌پد هم استفاده‌شده است. در زمان استفاده متوجه کیفیت مناسب کیبورد خواهید شد؛ این کیفیت زمانی بیشتر جلب‌توجه می‌کند که بازه‌ی قیمتی لپ‌تاپ را هم در نظر بگیرید. کیبورد جزیره‌ای باعث شده تا تایپ کردن با این محصول راحت باشد، کلید‌ها با فاصله‌ی مناسبی نسبت به یکدیگر  و همچنین نسبت به قسمت پلاستیکی لپ‌تاپ قرار گرفته‌اند. همین شکل طراحی باعث می‌شود کلید‌ها بازخورد مناسبی هنگام تایپ داشته باشند و حس مطلوبی را به کاربر منتقل کنند.

لنوو از لبه‌ی سمت چپ آیدیاپد 110 برای قرار دادن تمام پورت‌ها و اتصالات استفاده کرده و در عوض لبه‌ی ‌مقابل را برای قرار دادن درایو نوری خالی نگه‌داشته است. البته ناگفته نماند که لنوو در قرار دادن پورت‌های USB برای این لپ‌تاپ کمی خساست به خرج داده و تنها دو پورت USB برای این محصول در نظر گرفته است. جک مخصوص شارژ و پورت اتصال به شبکه هم سایر درگاه‌‌های ارتباطی هستند که روی همین لبه‌ی سمت چپ به چشم می‌خورند. علاوه‌ بر لبه‌ی سمت راست که درایو نوری را روی خود جا داده است؛ شاید لبه‌ی روبرویی دستگاه برای عکاسان جذاب باشد، چرا که شیار خواندن کارت حافظه روی این لبه قرار دارد که می‌تواند پذیرای کارت‌های حافظه‌ی SD باشد.

در مجموع و با توجه به بازه‌ی قیمتی که آیدیاپد 110 در آن قرار دارد؛ طراحی این محصول، نوع کیبورد، اندازه‌ی ترک‌پد و تعداد پورت‌ها و اتصالات منطقی به نظر می‌رسد و نمی‌توان به لنوو بابت آن‌ها خرده گرفت.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi