لپ تاپ استوک

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 ظرفیت 2 ترابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

ADATA

دسته بندی:

هارد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت
2 TB
نوع حافظه
قابل حمل
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
USB 2.0 USB 3.0
مقاوم در برابر آب
بله
مقاوم در برابر ضربه
بله
نقد و بررسی


هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710

مقاومت در برابر نفوذ آب یکی از ویژگی های HD710P است. هارد HD710P  توان مقاومت در عمق 2 متری آب در مدت زمان 60 دقیقه را دارد که حتی توانسته استاندارد IP68 را پشت سر بگذارد. مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار نیز به امکانات این مدل اضافه شده . قابل ذکر است که HD710P توانسته در برابر سقوط از فاصله یک و نیم متری نیز مقاومت کرده و موفق به اخذ استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 شده است. بنابراین دیگر نگران افتادن هارد دیسک از روی میز به زمین نباشید.

رابط USB 3.1 از دیگر مشخصات این هارد بوده که برای استفاده از سرعت تئوریک 600 مگابیت بر ثانیه باید سیستم یا لپ تاپ شما نیز این پورت را داشته باشد و در غیر اینصورت می توانید هارد را به پورت USB2 متصل کنید و با مقداری افت سرعت استفاده نمایید.

لایه بیرونی HD710P از یک لایه سیلیکونی پوشیده شده که هارد را در برابر ضربات و نفوذ آب و گرد و غبار محافظت می کند. اما ای دیتا برای مقاومت هارد در برابر شوک حاصل از ضربه، یک سنسور ضد شوک تعبیه کرده که هر زمان که هارد در برابر ارتعاشات قرار گرفت کار هارد را متوقف می کند . این اتفاق را با رنگ قرمز LED به کاربر اطلاع می دهد.

فضایی مخصوص کابل هارد دور بدنه سبب شده تا حمل و نقل HD710P حتی بدون کیف هارد بسیار راحت باشد و احتمال گم شدن کابل بسیار پایین آمده است. این محصول از استانداردهای بالایی در مقاومت در برابر شوک، آب و ضربه برخوردار است که نمایانگر ارزش خرید بالای آن است.

به صورت کلی هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 با طراحی زیبا علاوه بر مقاومت بالا دو همچنین ظرفیت 2 ترابایتی و قابلیت انتقال داده با سرعت بالا بسیار مناسب برای امور از جمله استفاده ی شخصی است .

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi