لپ تاپ استوک

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD10PURX ظرفیت 1 ترابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

وسترن دیجیتال

دسته بندی:

هارد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع هارد دیسک
هارد دیسک
ظرفیت
1 TB
نوع رابط
SATA 3.0
سایز هد
3.5 اینچ
سرعت چرخش
5400 دور در دقیقه
نقد و بررسی


هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD10PURX ظرفیت 1 ترابایت

هارد دیسک‌های سری بنفش وسترن دیجیتال برای ذخیره‌سازی تصاویر دوربین و مطابق با استانداردهای نظارت تصویری طراحی و تولید شده‌اند. این سری از هارد دیسک‌ها پایداری بسیار خوبی دارند و عمر بسیار بالایی نسبت به هارد دیسک داخلی معمولی دارند.

یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در این سری از هارد دیسک‌ها AllFrame  نام دارد که باعث می‌شود میزان فریم‌های از دست رفته در هنگام ضبط تصاویر، به صفر برسد، بنابراین شما دیگر هیچ فریمی را از دست نخواهید داد.

دیگر تکنولوژی‌های به کار رفته در این هارد دیسک می‌توان به Intelliseek اشاره کرد که برای ارائه تعادل میان عملکرد و قدرت در هارد دیسک به کار می‌رود و باعث کاهش لرزش، صدا و مصرف برق هارد دیسک می‌شود.

 هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD10PURX به رابط SATA III با سرعت انتقال اطلاعات 6 گیگابایت بر ثانیه مجهز شده است و سرعت گردش آن 5400 دور در دقیقه است، همچنین قابلیت ثبت همزمان تصاویر گرفته شده توسط 32 دوربین مختلف را دارد که قابلیت بسیار مهمی در استفاده‌های نظارتی محسوب می‌شود.

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD10PURX  با سرعت بالا در ذخیره و انتقال داده و مقاوم در برابر عوامل مخرب خارجی به همراه طول عمر بالا است که همراه با قیمت مناسب هاردی ایده آل برای مصارف خانگی و شخصی است .

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi