لپ تاپ استوک

کارت گرافیک گیگابایت مدل Radeon RX 550 D5 2G rev. 1.0/1.1

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

GigaByte

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
رابط اتصال
PCI Express 3.0
HDMI
یک عدد
مقدار حافظه
29797
نوع حافظه
GDDR5
VGA
ندارد
پشتیبانی از SLI
خیر
DVI-D
یک عدد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
DisplayPort
یک عدد
mini DisplayPort
ندارد
تعداد مانیتور قابل اتصال
سه عدد
نقد و بررسی


کارت گرافیک گیگابایت مدل Radeon RX 550 D5 2G rev. 1.0/1.1

کارت گرافیک «Radeon RX 550 D5 2G rev. 1.0/1.1» محصول برند (GIGABYTE) است. در این کارت گرافیک از پردازنده‌ی «GeForce GTX 1080 Ti» شرکت (NVIDIA) استفاده شده ‌است.

فرکانس پردازنده‌ی گرافیکی در حالت حداکثری به 1746 مگاهرتز می‌رسد و این فرکانس در حالت Boost اورکلاک به دست می‌آید. 11 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی GDDR5X روی این کارت گرافیک نصب شده و فرکانس حافظه 11448 مگاهرتز است.

در قسمت پشتی کارت گرافیک Radeon RX 550 D5 2G rev. 1.0/1.1 یک صفحه‌‎ی فلزی در نظر گرفته شده که هم استحکام کارت گرافیک را تضمین می‌کند و هم با دفع بهینه‌ی حرارت از قسمت پشتی، به خنک‌سازی کارت کمک می‌کند.

سیستم خنک‌کننده‌ی این کارت گرافیک گیگابایت WINDFORCE Stack نام دارد و در آن از سه عدد فن 100میلی‌متری برای خنک‌سازی استفاده شده ‌است. فن‌ها در ترکیب با رادیاتور آلومینیومی و لوله‌های خنک‌کننده‌ی مسی به دفع حرارت کارت گرافیکی کمک می‌کنند.

روی کارت Radeon RX 550 D5 2G rev. 1.0/1.1 شاهد استفاده از سیستم نورپردازی خاص گیگابایت با نام RGB Fusion هستیم. در این سیستم با استفاده ازLED های 16.7 میلیون رنگ می‌توان ظاهر خاصی به کارت گرافیک داد. رنگLED ها با استفاده از نرم‌افزار AORUS قابل‌تنظیم است.

در حالت عادی، سه خروجی DP، سه خروجی HDMI و یک خروجی DVI-D در پشت کارت گرافیکRadeon RX 550 D5 2G rev. 1.0/1.1 وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان تا 4 مانیتور را به کارت گرافیک وصل کرد و به رزولوشن 8K دست یافت. حالت دیگری برای نمایش تصاویر VR در این کارت وجود دارد که با استفاده از مجموع پنج پورت HDMI و DP پنل پشتی و پورت HDMI جلوی کارت، تجربه‌ی خیره‌کننده‌ای از واقعیت مجازی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi