لپ تاپ استوک

کارت گرافیک گیگابایت مدل GV-N108TGAMING OC-11G

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

GigaByte

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
HDMI
یک عدد
رابط اتصال
PCI Express 3.0
مقدار حافظه
11 گیگابایت
نوع حافظه
GDDR5X
VGA
ندارد
DVI-I
ندارد
پشتیبانی از SLI
بله
DVI-D
یک عدد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
DisplayPort
سه عدد
mini DisplayPort
ندارد
تعداد مانیتور قابل اتصال
چهار عدد
نقد و بررسی


کارت گرافیک GV-N108TGAMING OC-11G محصول برند گیگابایت GIGABYTE است. در این کارت گرافیک از پردازنده‌ی GeForce GTX 1080 Ti شرکت  NVIDIA استفاده شده ‌است.

فرکانس پردازنده‌ی گرافیکی در حالت حداکثری به 1657 مگاهرتز می‌رسد و این فرکانس در حالت Boost اورکلاک به دست می‌آید. خود سازنده، هسته‌ی گرافیکی را تا حدودی اورکلاک کرده و توانسته این حداکثر را از 1582 مگاهرتز در مدل مرجع به 1657 مگاهرتز برساند. 11 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی GDDR5X روی این کارت گرافیک نصب شده و فرکانس حافظه 11010 مگاهرتز است.

 سیستم خنک‌کننده‌ی این کارت گرافیک گیگابایت WINDFORCE 3X نام دارد و در آن از سه عدد فن برای خنک‌سازی استفاده شده ‌است. فن‌ها در ترکیب با رادیاتور آلومینیومی و لوله‌های خنک‌کننده‌ی مسی به دفع حرارت کارت گرافیکی کمک می‌کنند.

برای لوله‌های مسی از نوع کامپوزیتی این لوله‌ها استفاده شده و تماس مستقیم این لوله‌ها با هسته‌ی گرافیکی، منجر به خنک‌سازی سریع GPU می‌شود. روی کارت GV-N108TGAMING OC-11G شاهد استفاده از سیستم نورپردازی خاص گیگابایت با نام RGB Fusion هستیم. در این سیستم با استفاده از LEDهای 16.7 میلیون رنگ می‌توان ظاهر خاصی به کارت گرافیک داد.

رنگ LEDها با استفاده از نرم‌افزار AORUS قابل‌تنظیم است. سه خروجی DP، یک خروجی HDMI و یک خروجیDVI-D  در پشت کارت گرافیک GV-N108TGAMING OC-11G وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان تا 4 مانیتور را به کارت گرافیک وصل کرد و به رزولوشن 8K دست یافت.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi