لپ تاپ استوک

لپ تاپ MSI PE62

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

msi

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع پردازنده
Intel® Core™ i7-7700HQ Processor
6M Cache
سرعت پردازنده
2.8GHz~3.80GHz
حافظه رم
8.0GB DDR4
هارد دیسک
1000GB SATA + 128GB
صفحه نمایش
15.6" Full HD 1920x1080
کارت گرافیک
NVIDIA GeForce GTX 1050 GDDR5 4.0GB
وزن
2.2Kg
نقد و بررسی


لپ تاپMSI PE62

لپ تاپ PE62 7RD محصولی از شرکت ام اس آی بوده که دارای پردازنده ی Core i7 از شرکت اینتل می باشد. این پردازنده بسیار قدرتمند بوده که کاربران می توانند با این لپ تاپ فعالیت های گرافیکی انجام دهند و یا با آن به بازی بپردازند.

امروزه اهمیت کارت گرافیک برای کاربران همانند سی پی یو ها با ارزش بوده که در لپ تاپ PE62 7RD از کارت گرافیگ 4 گیگابایتی که نوع آن GDDR5 است برخوردار می باشد. حافظه ی رم این محصول 8 گیگابایتی از نوع DDR4 بوده که باعث سرعت اجرا و لود شدن برنامه ها می شود.

https://istgahfani.com/upload/16001575691.jpg

شایان ذکر است حافظه‌ ی داخلی  این لپ تاپ از نوع هیبریدی که متشکل از یک ترابایت هارد دیسک و 128 گیگابایت حافظه ‌ی SSD است. این مجموعه‌ ی سخت‌ افزاری کارایی خوبی دارد و می ‌توان انواع برنامه ‌ها را با آن ‌ها اجرا کرد.

همچنین صفحه نمایش و کیبورد لپ تاپ PE62 7RD است دارای تمامی استاندارد دهای بین المللی است که علاوه بر زیبایی کارایی بالایی نیز دارند .

لپ تاپ PE62 7RD با داشتن سخت افزار های قدرتمند و داشتن انواع تکنولوژي روز دنیا می تواند نیاز شخص را برای مدت ها در زمینه های مختلف رفع کند که این امر باعث شده تا این لپ تاپ طرفداران مخصوص خود را داشته باشد .

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi