لپ تاپ استوک

لپ تاپ 13.9اینچی لنوو مدل Yoga 910

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

LENOVO

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
هارد دیسک
256GB SSD
نوع پردازنده
Intel® Core™ i7-7500U Processor.4M Cache
صفحه نمایش
13.9" Full HD|1920x1080
سرعت پردازنده
2.7GHz~3.5GHz
حافظه رم
8.0GB DDR4
صفحه نمایش مات
خیر
صفحه نمایش لمسی
بله
سیستم عامل
Microsoft Windows 10
وزن
1.38Kg
کارت گرافیک
Intel HD Graphics 620
نقد و بررسی


لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل Yoga 910 سری STAR WARS SPECIAL EDITION

یوگا 910 الترابوکی جذاب و قدرتمند است که شیوه‌های نوینی را در انجام کارهایتان برای شما به ارمغان خواهد آورد. این محصول با درآمیختن طراحی بدنه‌ای تمام فلزی استثنایی، مانیتور بدون حاشیه چشم‌نواز، پرفورمنسی سریع و کیفیت صوت گیرا، تصورات شما را واقعیت خواهد بخشید. با درک صحیح از شیوه زندگی‌تان، الترابوک Lenovo Yoga 910 فراتر از یک الترابوک خواهد بود.

 


الترابوک یوگا 910 با طراحی تمام فلزی عالی، به موازات جذابیتش به همان اندازه نیز محصولی پایدار و کاراست. با باریکی بی‌نظیر و لولا‌های بندساعتی، الترابوک یوگا 910 را در هر حالتی که دوست دارید مورد استفاده قرار دهید.

 


با پنل جذاب 13.9 اینچی بدون لبه مولتی‌تاچ، مانیتور الترابوک یوگا 910 با رزولوشن Full HD تصاویر باشکوه شفافی را برای شما رقم خواهد زد. مانیتور IPS این الترابوک به شما اجازه خواهد داد تمامی مستندات، تصاویر، فیلم‌ها و صفحات اینترنتی را با جزئیاتی نفس‌گیر از هر زاویه‌ای مشاهده کنید.

 

 


با ضخامت بسیار باریک 14.3 میلی‌متری و وزن 1.3 کیلوگرم، الترابوک Lenovo Yoga 910 محصولی ایده‌آل از نظر قابلیت حمل به حساب می‌آید که می‌توانید به آسانی آن را با خود حمل کنید. لولاهای بندساعتی که آن را قبلا در نسخه‌های قبلی همچون Lenovo Yoga 3 Pro در روژسا مورد ارزیابی قرار داده‌ایم نه تنها در جذابیت محصول نقشی بی‌بدیل دارند، بلکه در قابلیت تطبیق‌پذیری محصول نیز نقشی انکارناپذیر را ایفا می‌کنند. با مهندسی بی‌نظیر در طراحی، خواه بخواهید این محصول را در حالت لپ‌تاپ مورد استفاده قرار دهید یا بخواهید آن را در حالت تبلت به کار ببرید، الترابوک Lenovo Yoga 910 محصولی باشکوه خواهد بود.

 

 

با شارژدهی باتری بالا، محدودیتی برای الترابوک 360 درجه‌ای لنوو یوگا 910 در امور روزمره نمی‌توان تصور نمود. همچنین با این الترابوک گوشی خود را شارژ نمایید، حتی زمانی که این الترابوک بسته است.

 

 

 

لاگین در این الترابوک بسیار آسان خواهد بود. فقط کافی است انگشت خود را بر روی Fingerprint به آسانی قرار داده تا به محیط کاربری‌تان دسترسی امن و لذت‌بخشی داشته باشید. با این شیوه علاوه بر امنیت بالاتر از تایپ پسورد، زمان کمتری را نیز صرف دستیابی به محیط کاربری‌تان خواهید کرد. همچنین با به‌روزترین پردازنده نسل هفتم اینتل، 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه بسیار پرسرعت PCIe NVMe SSD، در طول روز همواره در اوج عملکرد خواهید ماند.

 

 

 

به پلی لیست‌هایتان، ویدئوها، فیلم‌ها و موسیقی‌هایتان از طریق اسپیکرهای استریویی JBL با سیستم Dolby® Audio Premium™ گوش فرا دهید. از کیفیت صوت شفاف در بالاترین سطوح در تمامی اپلیکیشن‌ها لذت ببرید. می‌خواهید با دوستانتان از طریق میکروفون در ارتباط باشید، میکروفون‌های این الترابوک با تکنولوژی حذف نویزهای اضافی، نویزهای پس‌زمینه را به حداقل می‌رسانند، بنابراین کلمات شما به شفافی کریستال انتقال داده خواهند شد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi