لپ تاپ استوک

لپ تاپ سونی VAIO SVF15212CXW

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

sony

دسته بندی:

Sony

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع پردازنده
Intel® Core™ i3-3227U Processor.3M Cache
سرعت پردازنده
1.90GHz
حافظه رم
4.0 GB DDR3
هارد دیسک
500 GB SATA
صفحه نمایش
15.6" LED Bright. FULL HD
کارت گرافیک
Intel HD Graphics 4000
وزن
2.7 Kg
نقد و بررسی


لپ تاپ سونی VAIO SVF15212CXW

 

لپ تاپ سونی VAIO Fit SVF15212CXW  از محصولات رده متوسط شرکت سونی می باشد. بهره گیری از پردازنده نسل سوم core i3 با رم اجرایی 4 گیگابایت و حافظه داخلی 500 گیگابایت از مشخصات اصلی این لپ تاپ SONY می باشد. همچنین اگر قصد تعمیر این دستگاه را دارید، در این مطلب تمامی اطلاعات راجع به تعمیرات و نحوه این دستگاه را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

لپ تاپ سونی VAIO Fit SVF15212CXW برای کسانی مناسب است که نه توقع زیادی از یک لپ تاپ دارند و نه اینکه می خواهند یک لپ تاپ ضعیف و رده پایین داشته باشند. در واقع این محصول می تواند بسیاری از نیازهای شما را برطرف کند اما اگر می خواهید یک لپ تاپ حرفه ای داشته باشید، این دستگاه کارآیی چندانی برای شما نخواهد داشت.

نمایشگر لپ تاپ سونی وایو Fit SVF15212CXW 15 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی بوده و صفحه کلید آن نیز دارای نور پس زمینه می باشد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi