لپ تاپ استوک

lenovo Ideapad 300

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

LENOVO

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت حافظه RAM
4 GB
ظرفیت حافظه داخلی
500 GB
نوع حافظه RAM
DDR3
ابعاد
22.9 × 265 × 384 mm
وزن
2.3 kg
دقت صفحه نمایش
HD|1366x768
سازنده پردازنده گرافیکی
Intel
اندازه صفحه نمایش
15.6 اینچ
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
سری پردازنده
Celeron
نقد و بررسی


لپ تاپ استوک لنوو مدل Ideapad 300

این مدل ازلپ تاپ استوک لنوو مخصوص کاربری عمومی بوده و برای انجام امور روزمره مناسب است. لنوو در ساخت بدنه این مدل کاملا از پلاستیک مشکی مات استفاده کرده که ظاهری ساده و یک‌دست به این دستگاه داده است.

این جنس در برابر فشار، خمش و پیچش هم مقاوت قابل قبولی داشته و نسبت به سطوح براق، کمتر لکه، کثیفی و اثرانگشت را به خود جذب می‌کند. این دستگاه حدود 23 میلی‌متر ضخامت و 2300 گرم وزن دارد که نمی‌توان از آن‌ها به عنوان یک مزیت نسبت به دیگر محصولات هم‌رده نام‌برد، اما در کل برای جابجایی کار را سخت نمی‌کنند.

صفحه‌ی نمایش این لپ تاپ استوک کاملا معمولی و پایه است که البته در این رده قیمتی انتظار بیشتر از این را هم نباید داشت. اندازه 15.6 اینچی با پنل TN، کیفیت HD و روکش براق از جمله مشخصات کلی این صفحه‌ی نمایش هستند. کیبورد این مدل از نوع AccuType لنوو است که از کلیدهای نسبتا بزرگ با چیدمان جزیره‌ای تشکیل شده که برای تایپ کردن سریع و طولانی مدت مناسب هستند. تاچ‌پد هم مجهز به کلیک‌های جداگانه است که دقت خوبی داشته و اعمالی نظیر Drag & Drop را می‌توان با آن به راحتی انجام داد اما از طرفی برای فرمان‌های چند لمسی مانند اسکرول و زوم کردن کارایی متوسطی دارد.

پورت‌های متعددی هم روی لبه‌های چپ و راست تعبیه شده که برای محصولی در این رده کاربری، کاملا ایده‌آل هستند. همانطور که انتظار می‌رود، سخت‌افزار به‌کار رفته در IdeaPad 300 نمونه‌های معمولی هستند که تنها برای انجام امور روزمره و اجرای برنامه‌های سبک می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد. پردازنده مرکزی Celeron N3060 اینتل، 4 گیگابایت رم، 500 گیگابایت حافظه داخلی و پردازشگر گرافیکی آنبرد از جمله این قطعات سخت‌افزاری هستند.

با وجود این قطعات کم‌مصرف و استفاده از یک باتری 4 سلولی لیتیوم-یونی، این لپ‌تاپ با هر بار شارژ تا 4 ساعت در شرایط وبگردی با اتصال WiFi روشن خواهد ماند که انتظار زمان بیشتری را داشتیم. در کل IdeaPad 300 لنوو یک محصول ارزان‌قیمت با کاربری عمومی و کیفیت ساخت متوسط است که برای افرادی که می‌خواهند لپ‌تاپی برای انجام امور سبک روزمره خود تهیه کنند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi