لپ تاپ استوک

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ThinkPad E550

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

LENOVO

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
صفحه نمایش مات
بله
صفحه نمایش لمسی
خیر
ظرفیت حافظه RAM
8 GB
ظرفیت حافظه داخلی
یک TB
اندازه صفحه نمایش
15.6 اینچ
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
سری پردازنده
Core i7
نوع حافظه RAM
DDR3
ابعاد
26.9 × 256 × 376.9 mm
وزن
2.36 kg
دقت صفحه نمایش
HD|1366x768
سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
نقد و بررسی


کمپانی لنوو همواره برای لپ تاپ های اداری/مهندسی  خود عنوان تینک پد را انتخاب می کند لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad E550 نیز، اکثر امکانات خانواده‌ ی تینک‌ پد را داشته و با قیمت پایین و مناسبی عرضه می‌شوند.این لپ تاپ مناسب کاربرانیست که می خواهد با کمترین هزینه یه لپ تاپ حرفه ای اداری تهیه کنند .

کاربری که به دنبال یک لپ‌تاپ اداری/مهندسی می‌گردد، در مقایسه با دیگر کاربران کامپیوترهای شخصی، ابزارهای ورود اطلاعات مانند کیبورد و ماوس پد اهمیت بیشتری برخوردارند.

کیبورد لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad E550 به صورت جزیره‌ای و جدا از هم روی صفحه‌ی کیبورد قرار گرفته‌اند تا کاربر بتواند با سرعت بالا تایپ کند و خطاهای زیادی هم نداشته باشد. کیبورد لپ تاپ لنوو ThinkPad E550  نور پس‌زمینه ندارد؛ ولی در عوض، در برابر نفود مایعات مقاوم است. ماوس پد آن نیز سطحی بزرگ و حساس داشته و قابلیت دریافت فرمان‌های چندلمسی را هم دارد.

چون لپ تاپ های اداری/مهندسی  قرار است زیاد جابه‌جا شوند و احتمالا ضربه‌های زیادی هم دریافت می‌کنند؛ بنابراین برای این لپ‌تاپ استوک، بدنه‌ی مقاوم و باکیفیت، مهم‌تر از باریکی و زیبایی است.

https://istgahfani.com/upload/16004985021.jpg

وجود پردازنده‌ی دوهسته‌ای نسل پنجم معروف به براود ول (Broadwell) ساخت شرکت اینتل مدل Core i7 5500U، توان پردازشی مناسبی را به این لپ‌تاپ استوک بخشیده‌است. این پردازنده دارای فرکانس 2.40 گیگاهرتز است که البته قادر بوده با استفاده از فناوری هایپر تردینگ (Hyper-Threading) تا فرکانس 3.00 گیگاهرتز Turbo Boost شود. ترکیب چنین پردازنده‌ای با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم (RAM) باعث می‌شود لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad E550 در اکثر کاربردهای روزانه, عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد. برای ذخیره‌کردن اطلاعات شخصی، یک ترابایت حافظه‌ داخلی از نوع هارددیسک در اختیار خواهید داشت که هرچند مقدار قابل توجهی نیست، اما نیاز اکثر کاربران را به سادگی برآورده می‌کند. لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad E550دارای  پردازشگر گرافیکی Radeon R7 M260 ساخته‌شده توسط شرکت AMD  ‌است که قدرت پردازشی مناسبی دارد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi