لپ تاپ استوک

کارت گرافیک ایسوس مدل 710-1-SL

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

ASUS

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
HDMI
یک عدد
رابط اتصال
PCI Express 2.0
DVI-D
یک عدد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
مقدار حافظه
1 GB
نوع حافظه
GDDR3
VGA
دارد
DVI-I
ندارد
پشتیبانی از SLI
خیر
DisplayPort
ندارد
mini DisplayPort
ندارد
نقد و بررسی


کارت گرافیک ایسوس مدل 710-1SL

این کارت گرافیک ساخت شرکت ایسوس است. پردازنده مرکزی این کارت گرافیکی مدل GeForce GT 710 ساخت NVIDIA است. این تراشه دارای لیتوگرافی 28 نانومتری است. همانند اکثر کارت‌های گرافیکی لیتوگرافی دقت طراحی در ساختار برد اصلی کارت گرافیکی را نشان می‌دهد.

هر چه میزان این عدد کمتر باشد اتلاف انرژی به صفر نزدیک‌تر شده و فضای اشغال شده هم کمتر می‌شود. فرکانس پردازشگر گرافیکی در حالت مرجع 954 مگاهرتز است. حافظه گرافیکی 1 گیگابایت از نوع DDR3 با فرکانس موثر 1800 مگاهرتز انتخاب خوبی برای افرادی است که کارهای روزمره‌ی خود را می‌خواهند با سرعت قابل قبولی انجام بدهند. باس رابط 64 بیت داده‌ها را برای پردازش با پهنای باند مناسبی به حافظه گرافیکی انتقال می‌دهد.

شما با بهره‌‎گیری از 3 نوع درگاه قادر به اتصال نمایشگر خود خواهید بود. یک درگاه HDMI، یک درگاه DVI از نوع DVI-I و سه درگاه DisplayPort به شما این اجازه را می‌دهد تا تصویر را در نمایشگر نمایش دهید. حداکثر رزولوشنی که شما می‌توانید با استفاده از این کارت گرافیکی دریافت کنید رزولوشن 1600 × 2560 در حالت دیجیتال است.

این سری از کارت‌های گرافیکی ایسوس در دو مدل 710-1G-SL و710-1G-SL  عرضه می‌شود که همانطوری که از اسم‌شان هم پیداست در حافظه گرافیکی با هم تفاوت دارند. همانند اکثر کارت‌های گرافیکی تولیدشده رابط اتصال تراشه به مادربرد از نوع PCI Express 2.0 است. در کنار دفترچه راهنما و کابل برق یک عدد دیسک درایو حاوی درایور کارت گرافیک و نرم‌افزار ASUS GPU Tweak برای کنترل اورکلاک در جعبه محصول قرار داده‌شده است.

در مجموع کارت گرافیک ایسوس مدل 710-1SL دارای کیفیت بسیار مناسب و کارایی بالا است و مناسب برای سیستم های شرکتی و اداری است .

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi