لپ تاپ استوک

مادربرد بایوستار مدل Z370GT6

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

biostar

دسته بندی:

مادربورد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
تعداد اسلات حافظه
چهار عدد
اسلات PCI Express x16
سه عدد
نوع سوکت پردازنده
Intel LGA 1151
فرم فاکتور
ATX
چیپ ست
Intel Z370
بایوس دوگانه
دارد
نقد و بررسی


مادربرد بایوستار مدل Z370GT6

مادربرد BIOSTAR RACING Z370GT6  سومین نسل از ماربردهای سری مسابقه ای یا GT است که از پردازنده های نسل هشتم اینتل پشتیبانی می کند .این نسل به چیپست Z370 مجهز شده است که تراشه پرچمدار Mainstream های جدید اینتل است.

فناوری VIVID LED DJ به همراه دیودهای LED RGB نیز در این مدل بهبود یافته و از لحاظ طراحی جذاب تر شده است. این مادربرد دارای یک مدار تغذیه 11 فاز رگولاتور برای مدار VRM است و اسلات های PCIe نیز به حفاظ فلزی تقویت شده مجهز هستند.

همچنین دارای 3 اسلات PCI Express 3.0 X16 است و از 6 رابط SATA III و دو اسلات SSD M.2 بهره می برد؛ اسلات های M.2 به هیت سینک خنک کننده مجهز هستند. A.I. FAN یک سامانه جدید در مادربردهای ریسینگ است که به صورت هوشمند از فن های PWM و DC پشتیبانی می کند. این فناوری از 5 عدد فن پشتیبانی کرده و حتی می تواند به وسیله کاربران نیز مدیریت گردد .

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi