لپ تاپ استوک

Vaio E14 12 ECXB

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

sony

دسته بندی:

Sony

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ابعاد
341*245*22
وزن
2.3کیلوگرم
پردازنده
intel core i3 3210 M
حافظه کش
3M
نوع حافظه
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
750GB
اندازه صفحه نمایش
14اینچ
صفحه نمایش مات
ندارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
نوع باطری
6سلولی
شارژدهی باطری
3ساعت
نقد و بررسی


 

ضخامت لپ تاپ در قسمت‌های مختلف بین 25 تا 35 میلی‌متر متغیر است. وزن آن نیز نزدیک به 2.4 کیلوگرم است که کمی زیاد به نظر می‌رسد.

از لحاظ پورت‌ها، به طور کلی در دو طرف دستگاه، چهار پورت  USB قرار دارد که در مدل‌های مختلف یک یا دو عدد از این چهار پورت از نوعUSB 3.0می‌باشند.

 این نوت‌بوک دارای صفحه نمایش 14.0 اینچی LED backlit است که رنگ‌های تولید شده توسط این صفحه نمایش بسیار زنده و طبیعی بوده و کنتراست تصویر، بسیار بالاست. متاسفانه، صفحه نمایش E14  کاملاً براق است و این امر در کنار روشنایی متوسط آن، باعث می‌شود که نتوان به راحتی با این لپ تاپ در فضاهای پر نور (مانند فضاهای خارجی و در زیر نور آفتاب) کار کرد.

در بالای این صفحه نمایش، یک وب کم 1.3 مگاپیکسلی قرار دارد که می‌تواند عکس‌برداری و فیلم‌برداری کند. در شرایط نوری مناسب، کیفیت این وب کم بسیار مناسب است ولی در شرایط نوری ضعیف، کیفیت رنگ‌ها کاهش یافته و نویز تصاویر زیاد می‌شود.

در بالای کیبورد دو بلندگوی استریو، در زیر نواری براق تعبیه شده‌اند. بلندی صدای تولید شده توسط این بلندگوها بسیار خوب است و به راحتی می‌تواند یک اتاق کوچک را پوشش دهد. کیفیت صدا نیز تا حدی رسا و شفاف است. البته در صداهای بلند، کمی از کیفیت صدا کاسته می‌شود ولی در کل بلندگوهای Vaio E14 راضی کننده هستند.

این نوع لپ تاپ هااکثرااز نسل دوم سی پی یو های دو و چهار هسته ایIntel Core استفاده می‌کنند. حافظهRAM این لپ تاپ ها بین 4 تا 8 گیگابایت است و برای اجرای چند برنامه به طور همزمان در محیط ویندوز، کافی می‌باشند.

سونی همراه سری E14 یک باتری شش سلولی 59 وات-ساعت ارائه می‌دهد. این باتری در مدل‌های مختلف با توجه به مدل پردازنده و پردازشگر گرافیکی، عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش می‌گذارد اما به طور میانگین این باتری توانست در تست مرورگری اینترنت با روشنایی متوسط صفحه نمایش، نزدیک به 6 ساعت و نیم شارژدهی کند که میزان فوق‌العاده ای است.

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi