لپ تاپ استوک

مادربرد ام اس آی مدل H81M-P32L

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

ASUS

دسته بندی:

مادربورد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
تعداد اسلات حافظه
دو عدد
اسلات PCI Express x16
یک
نوع سوکت پردازنده
Intel LGA 1150
فرم فاکتور
microATX
ابعاد
228 × 243 mm
چیپ ست
Intel H81
بایوس دوگانه
ندارد
پنل اورکلاک
ندارد
نقد و بررسی


مادربرد ام اس آی مدل H81M-P32L

مادربرد  H81M-P32L شرکت  (MSI) با فورم فاکتورmicroATX  ساخته شده است. اینتل این محصول را به چیپ‌ست H81 مجهز کرده ‌است. می‌توان از پردازنده‌های Core i7 / Core i5 / Core i3 / Pentium / Celeron نسل چهارم اینتل که روی سوکت  Intel LGA 1150  قابل‌نصب هستند در این مادربرد استفاده کرد.

دو عدد اسلات برای نصب حافظه‌ی رم در این مادربرد وجود دارد که می‌توان تا 16 گیگابایت حافظه‌ی DDR3 با سرعت‌های 1066/1333/1600 مگاهرتز را روی آن‌ها نصب و به صورت دوکاناله پیکربندی کرد.

مادربرد  H81M-P32L یک عدد اسلات PCI Express x16 برای نصب کارت گرافیکی مجزا دارد که به کمک آن می‌توان انواع کارت‌های گرافیکی نیمه‌‌حرفه‌ای و متوسط را روی مادربرد نصب کرد. مادربرد H81M-P32L یک عدد اسلات PCI Express x1 برای افزودن کارت‌های توسعه در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید از کارت‌های جانبی موردنظرتان در این مادربرد استفاده کنید.

ام اس آی در این مادربرد از مواد باکیفیتی استفاده کرده‌ و مجموعه‌ی مطلوبی از امکانات را با قیمتی مناسب فراهم آورده ‌است. برای مثال در پنل پشتی این مادربرد، پورت‌های خروجی تصویر VGA را در اختیار خواهید داشت تا در صورت تمایل‌نداشتن به استفاده از کارت‌های گرافیکی مجزا، بتوانید مانیتورتان را مستقیما به خروجی‌ تصویر مادربرد وصل کنید. خروجی صدای مادربرد از نوع 5.1 کاناله است که با استفاده از کارت صدای داخلی Realtek ALC887 شنیدن صدایی باکیفیت را برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند .

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi