لپ تاپ استوک

مادربرد ام اس آی مدل X299 XPOWER GAMING AC

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

مادربورد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
تعداد اسلات حافظه
هشت عدد
فرم فاکتور
ATX
چیپ ست
Intel X299
بایوس دوگانه
ندارد
اسلات PCI Express x16
چهار عدد
نوع سوکت پردازنده
Intel LGA 2066
ابعاد
272 × 305 mm
پنل اورکلاک
دارد
نقد و بررسی


مادربرد ام اس آی مدل X299 XPOWER GAMING AC

مادربرد X299 XPOWER GAMING شرکت MSI دارای ظاهری جذاب می‌باشد و برای اورکلاک کردن آماده است تا کاربران بتوانند بیشترین سرعت و قدرت را از این مادربرد در تمامی برنامه‌ها و یا بازی‌ها دریافت کنند. شرکت MSI در تولید این متدربرد قابلیت TEMPERATURE MANAGEMENT را قرار داده است که این قابلیت دارای ۱۰ عدد سوکت فن، AIOPUMP ،WATERPUMP و CPU FAN می‌باشد

همچنین شرکت MSI در این مادربرد۹ دماسنج قرار داده است تا در زمانی‌ که دمای تولیدشده توسط قطعات به بیشترین حد ممکن برسد، سرعت فن‌های داخل دستگاه را به بیشترین حالت ممکن برساند تا مقدار فشار هوا به بیشترین حالت ممکن برسد. این باعث می‌شود تا دمای تولیدشده توسط قطعات بر روی مادربرد به عددی ناچیز برسد.

طراحان مادربرد X299 XPOWER GAMING ام اس آی برای کاهش دمای تولیدشده و حافظه بیشتر بر روی این مادربرد ۳ درگاه M.2 باقابلیت پشتیبانی‌ از تمامی اندازه‌ها قرار داده‌اند که برای دفع دمای تولیدشده توسط SSD M.2 بر روی این مادربرد یک هیت سینک کوچک استفاده‌شده است که هم باعث افزایش طول عمر و هم باعث سرمایش بیشتر در داخل دستگاه می‌شود. این امر باعث می‌شود تا کاربر بتواند با استفاده از بیشترین مقدار حجم بر روی این مادربرد دمای تولیدشده توسط آن ها را هم دفع کند. همچنین شرکت MSI بر روی مادربرد X299 XPOWER GAMING قابلیت XBOOST را قرار داده است تا بتوانید با استفاده از این قابلیت مقدار سرعت حافظه‌های داخل دستگاه را تا ۱۰ درصد افزایش دهید.

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi