لپ تاپ استوک

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2304

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

TSCO

دسته بندی:

اسپیکر

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع اتصال
بی‌سیم
اتصال دهنده
بلوتوث شیار کارت حافظه
ورودی کارت حافظه
دارد
باتری
دارد
رادیو
ندارد
نقد و بررسی


اسپيکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2304

Tsco TS 2304 Bluetooth Speaker

اسپیکر TS 2304 محصولی از شرکت تسکو است که از طریق بلوتوث می‌تواند به تلفن‌همراه متصل شود. این اسپیکر ابعاد بسیاری کوچکی دارد به گونه‌ای که به راحتی می‌توان آن‌را در کف دست قرار داد و به راحتی با خود همراه داشت. طراحی اسپیکر تسکو مدل TS 2304 شباهت زیادی به ریموت اتوموبیل دارد. قسمت جلویی این محصول شرکت تسکو کلیدهایی برای کنترل روی موسیقی مشاهده می‌شود. این کلیدها شامل کلید روشن/خاموش کردن اسپیکر، کلید Next و Forward موزیک و کلید Play موزیک است. در قسمت بالایی این کلیدهد یک کلید با آیکن دوربین مشاهده می‌شود که به کمک آن می‌توان هنگام اتصال اسپیکر به تلفن‌همراه از راه دور اقدام به عکس گرفتن کرد. علاوه‌بر بلوتوث از طریق شیارکارت حافظه می‌توان اقدام به پخش موزیک توسط این اسپیکر کرد. نوع کارت حافظه‌ی پشتیبانی شده در این محصول Micro SD است. حداکثر توان خروجی اسپیکر TS 2304 برابر با 3 وات است. از اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2304 می‌توان برای پاسخ به تماس‌های دریافتی تلفن‌همراه استفاده کرد. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری داخلی لیتیوم یونی با ظرفیت 300 میلی آمپر تامین می‌کند.

در قسمت جلویی بدنه اسپیکر نیز چند کلید مانند کلیدهای تنظیم صدا، کلید های کنترل موسیقی، کلید تغییر حالت پخش(Change Mode) و کلید پاور قرار دارد.از نقاط قابل توجه در این اسپیکر با این رده قیمتی ظرفیت بالای باتری آن می باشد که می تواند همراهی طولانی مدت برای شما در زمان پخش موسیقی باشد

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi