لپ تاپ استوک

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TSCO TS 2109

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

TSCO

دسته بندی:

اسپیکر

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
اتصال دهنده
بلوتوث شیار کارت حافظه ورودی RCA پورت USB
ورودی کارت حافظه
دارد
رادیو
دارد
نقد و بررسی


اسپیکر تسکو مدل TS-2109

TSCO TS-2109 Speaker

 

اسپیکر (بلندگو) وسیله ای است سیگنال های الکترونیکی را از دستگاه های مختلف مانند CD Player ها و DVD Player ها دریافت کرده و این سیگنال ها را به صداهای قابل شنیدن برای ما تبدیل می کند.

در سیستم های صوتی کیفیت نهایی سیستم به اسپیکرهای موجود در آن بستگی دارد.

به عبارت دیگر اگر یک سیستم صوتی بسیار حرفه ای با آمپلی فایر بسیار قوی ، صداهایی را که با کیفیت بالا ضبط شده اند ، از یک اسپیکر ضعیف پخش نماید ، صدای خروجی بسیار نامطلوب خواهد بود.

این ست اسپیکر از سه قسمت شامل یک ساب ووفر و دو بلندگو تشکیل شده است که می تواند صدائی با قدرت و میزان بیس زیاد به کاربر ارائه کند.

این اسپیکر به دو صورت با سیم و بی سیم می تواند اطلاعات موسیقی را از کامپیوتر ، تلفن همراه و پخش کننده های صوتی دریافت کند.

اتصال بی سیم در این اسپیکر از طریق بلوتوث انجام می شود.

اتصال با سیم در این اسپیکر از طریق جک 3.5 میلی متری صدای AUX انجام می شود.

در صورت نیاز به استفاده از این اسپیکر بدون نیاز به تلفن همراه می توان از پورت USB و یا شیار کارت حافظه ارائه شده در این اسپیکر بهره برد.

ویژگی قابل توجه این اسپیکر اتصال از طریق بلوتوث ، شیار کارت حافظه ، ورودی 3.5 میلی متری صدای AUX و پورت USB به دستگاه های پخش کننده صوتی است که قابلیت بسیار مطلوب و مناسبی به شمار می رود.

 

این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا پخش کننده های صوتی شما متصل می شود و شما را در گوش کردن به موسیقی مورد علاقه تان همراهی می کند.

این اسپیکر علاوه بر طراحی اصولی و ظاهری زیبا از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد و همچنین دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

این اسپیکر در کنار دستگاه های مختلفی از جمله کامپیوتر ، تبلت ، لپ تاپ ، تلفن همراه ، CD Player ، DVD Player ، کنسول بازی و کلیه دستگاه های پخش کننده قابل استفاده بوده و می توانید به سادگی آن را متصل کرده و از آن استفاده نمائید.

فرکانس پاسخ گویی این اسپیکر 20Hz~20KHz است که برای کاربر امکان شنیده شدن تمامی صداهای یک فایل صوتی را فراهم می کند و محدوده شنوایی انسان را در بر می گیرد.

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب اسپیکرها میزان قدرت آنها در تولید صدا است که معمولا با نام توان خروجی ارائه می شود.

توان خروجی در اسپیکرها نشان دهنده میزان قدرت صدای اسپیکر می باشد.

حداکثر توان خروجی کلی این اسپیکر برابر با 10 وات می باشد که برای یک اسپیکر خانگی رو میزی مقدار بسیار مناسبی به شمار می رود.

اگر قصد گوش کردن به موسیقی بدون استفاده از تلفن همراه یا پخش کننده های صوتی را دارید ، این اسپیکر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

این اسپیکر از یک شیار کارت حافظه و یک پورت USB بهره می برد که می توان فلش مموری و کارت حافظه را به این اسپیکر متصل کرد.

برای آنکه تجربه بهتری هنگام استفاده از این اسپیکر به کاربر ارائه شود یک دستگاه کنترل از راه دور برای این محصول طراحی شده است که کاربر می تواند با استفاده از آن از راه دور دستگاه را کنترل نماید.

 

وجود یک ساب ووفر مرکزی و دو اسپیکر ستلایت جانبی در این محصول باعث شده است تا توان خروجی به 10 وات برسد.

رادیو و دستگاه کنترل از راه دور از دیگر امکانات این اسپیکر زیبا می باشد.

شما می توانید اسپیکر را به عنوان سینمای خانگی به دستگاه پخش کننده DVD یا تلویزیون و یا هر دستگاهی که پورت خروجی صدا داشته باشد متصل کنید و در نتیجه می توانید از صدایی با کیفیت بهره مند شوید.

می دانید که اکثر تلویزیون های امروزی دارای اسپیکر قوی نیستند و تقریبا فاقد بیس می باشند.

کسانی که می خواهندصدایی با وضوح بالا و بیس دار مانند سینمای خانگی داشته باشند می توانند با بودجه ای کم و تهیه این اسپیکر دارای چنین کیفیتی در منزل خود شوند.

این اسپیکر دارای رادیو می باشد که می توانید همزمان با کار کردن با کامپیوتر ، رادیو را باز کرده و به موزیک یا اخبار ورزشی یا هر برنامه دلخواه گوش دهید تا در طول مدت کار کردن با کامپیوتر حوصله تان سر نرود.

 

فایل هایی که توسط این اسپیکر پشتیبانی می شوند البته فقط در ورودی های کارت حافظه و فلش مموری از نوع MP3 هستند.

همچنین با این اسپیکر می توانید از طریق بلوتوث متصل شده و فایل های خود را پخش نمائید.

این قابلیت برای افرادی مفید خواهد بود که مثلا می خواهند در فروشگاه خود یک موزیک پخش کنند مانند بوتیک ها که معمولا پخش موزیک بیشتر رایج است.

به این ترتیب شما می توانید بلوتوث گوشی همراه خود را روشن کرده و به اسپیکر متصل شوید و از هر نقطه از فروشگاه خود میزان صدا را کنترل کرده و آهنگ ها را به راحتی پخش نمائید.

این اسپیکر از قدرت بالا و صدایی شفاف بهره می برد و همین موضوع باعث شده تا از محبوبیت بالاتری در مقایسه با مدل های مشابه برخوردار باشد.

از مهم ترین ویژگی های این اسپیکر می توان به ارزش بسیار بالای خرید در برابر قیمت پائین ، کیفیت پخش صدای ایده آل ، کیفیت ساخت مناسب ، امکانات و قابلیت های فراوان ، ابعاد مناسب و استاندارد اشاره کرد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi